Hallo Allemaal!!
Ik ben Gerard de Vries, getrouwd en we hebben een zoontje van 7. Ik was vanmiddag in de dierenwinkel om wat fruitfliegjes te kopen voor mijn kikkers en zag daar wat 'dola' larven in een bakje tussen de andere voedseldieren. Ze zaten kurkdroog in voornamelijk uitwerpselen. Ik heb in het verleden P. marginata gekweekt en heb daar veel plezier aan beleeft. Ik heb nog wel een bakje over en besloot om deze larven mee te nemen om ze een kans te geven. Ondertussen is mijn belangstelling weer gewekt voor deze dieren. Ik kwam op het net het forum tegen, ik wist niet dat het bestond! en heb mij gelijk aangemeld. Leuk om met andere mensen over deze leuke dieren te praten en om wat te leren van anderen. Hoop in de toekomst nog ander soorten te kweken en ik denk dat ik hier op de juiste plek ben.
Groetjes Gerard
Voorstellen
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Dag Gerard en ja zeker je bent hier op het goede adres ! Ha ha het kever virus heeft weer toegeslagen !
Veel lees, kijk en kweek plezier toegewenst !

Hoi Gerard,
Welkom op het forum en nu je toegang hebt tot de rest van het forum kan je alle info vinden die je maar nodig hebt. Veel plezier hier. (wow, binnen 5 minuten toegang tot het forum, hoe snel kan het gaan)
Groetjes,
Pim
Welkom op het forum en nu je toegang hebt tot de rest van het forum kan je alle info vinden die je maar nodig hebt. Veel plezier hier. (wow, binnen 5 minuten toegang tot het forum, hoe snel kan het gaan)
Groetjes,
Pim
welkom
Ha toch mooi dat je ons gevonden hebt! Welkom op het forum!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.