even voorstellen

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
reptimike
L2

even voorstellen

Bericht door reptimike »

Hallo allemaal ;

Mezelf even voorstellen.
Ik ben Michaël uit Brugge en al altijd redelijk gebeten geweest door de dieren microbe.
Heb door de jaren met succes verschillende reptielen en amfibieën gehouden en mee gekweekt met als meeste succes in de kameleons.
Kwam in deze tijd in contact met de "rozenkever" de pachnoda's en heb die een tijdje gehouden. Door allerlei omstandigheden en tijdstekort is de hobby wat naar de achterkant geschoven maar bleef steeds kriebelen.
Nadat onze zoonlief een jaar of 2 terug ( nu bijna 6) toch ook begon intresse te tonen in de insecten en reptielenwereld heb ik hem geintroduceert in deze wondere wereld.
Het is begonnen met wandelende takken en bladeren. Toen zijn we overgegaan op vlinders en toen heb ik ook gestart met een kweekje eudicella colmanti .
Met de nodige opstart problemen mijt e.d. ben ik dan op zoek gegaan naar beter en ander voedsel en ben zo bij de Beetle Jelly's terecht gekomen .
Heb toen ook maar ineens een kweekje Pachnoda sinuata flaviventris gekocht bij Pim hier op het forum .

Voila dat was een klein beetje mijn geschiedenis ..

Hoop hier veel bijleer zeker over de moeilijkere soorten

gr
Pim
Beheerder
Beheerder

Bericht door Pim »

Hoi Michaël,

Ja, zo heb je contact buiten het forum en zo zit je beide op het forum! Welkom hier en bedankt voor jouw introductie. Gelukkig zit er veel kennis bij de forumleden, dus te leren is er altijd wel iets. Je hebt inmiddels toegang tot de rest van het forum. Heel veel plezier!

Groeten,

Pim
Peter
Parend imago

Bericht door Peter »

Welkom Michaël!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima

Bericht door Hansje Pansje »

Ha Michael en zoon en welkom !
Plaats reactie