Eerste dynastes hercules lichyi kweek
Met de hittegolf heb ik ze in de berging nu (en de meeste andere soorten ook) maar zelfs hier is het toch ook 26 graden. Voor zover ik weet zijn ze nogal temperatuurgevoelig dus is dit nog ok? Anders kan ik ze nog naar de kelder doen waar het zo'n 24 graden is denk ik.
-
René Verheij
- Cyclommatus elaphus
- Berichten: 1839
- Lid geworden op: zo 19 jan 2025, 00:07
Ik heb ze gewoon in de bijkeuken staan donker en geef galiameloen en ook zo heet .ze gaan de grond in opzoek naar verkoeling volgens mij.
Heb ze hier gewoon in de woonkamer in bakken staan, nooit geen problemen mee gehad.
Ok, bedankt!

