Eerste dynastes hercules lichyi kweek

Hier kun je je eigen kweek bespreken of informatie rondom kweken vragen
Elias
Dicronorhina derbyana
Berichten: 557
Lid geworden op: di 17 dec 2024, 07:42

Bericht door Elias »

Met de hittegolf heb ik ze in de berging nu (en de meeste andere soorten ook) maar zelfs hier is het toch ook 26 graden. Voor zover ik weet zijn ze nogal temperatuurgevoelig dus is dit nog ok? Anders kan ik ze nog naar de kelder doen waar het zo'n 24 graden is denk ik.
René Verheij
Cyclommatus elaphus
Berichten: 1839
Lid geworden op: zo 19 jan 2025, 00:07

Bericht door René Verheij »

Ik heb ze gewoon in de bijkeuken staan donker en geef galiameloen en ook zo heet .ze gaan de grond in opzoek naar verkoeling volgens mij.
Martijn
L2
Berichten: 99
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:04

Bericht door Martijn »

Heb ze hier gewoon in de woonkamer in bakken staan, nooit geen problemen mee gehad.
Elias
Dicronorhina derbyana
Berichten: 557
Lid geworden op: di 17 dec 2024, 07:42

Bericht door Elias »

Ok, bedankt!
Plaats reactie