Prosopocoilus giraffa keisukei

Hier kun je je eigen kweek bespreken of informatie rondom kweken vragen
Elias
L3

Bericht door Elias »

Ik heb toch maar het mannetje apart gezet. Hij maakte iets te veel boel met het vrouwtje. En ze hebben nu toch al 2 weken bij elkaar gezeten en ik heb ze al een keer een poging tot paren zien doen (of het toen ook gebeurd is weet ik niet want ik heb ze dan weer met rust gelaten) dus er is denk ik wel een redelijke kans dat het vrouwtje bevrucht is. En nu kan ze zonder storen haar ding doen. (Het mannetje is er zelfs in geslaagd het puntje van een van zijn kaken af te breken dus echt wel een herrieschopper :roll: )
René Verheij
Cyclommatus elaphus

Bericht door René Verheij »

Elias schreef: za 19 jul 2025, 14:38 Ik heb toch maar het mannetje apart gezet. Hij maakte iets te veel boel met het vrouwtje. En ze hebben nu toch al 2 weken bij elkaar gezeten en ik heb ze al een keer een poging tot paren zien doen (of het toen ook gebeurd is weet ik niet want ik heb ze dan weer met rust gelaten) dus er is denk ik wel een redelijke kans dat het vrouwtje bevrucht is. En nu kan ze zonder storen haar ding doen. (Het mannetje is er zelfs in geslaagd het puntje van een van zijn kaken af te breken dus echt wel een herrieschopper :roll: )
Zodan best heftig inderdaad,zou die vrouw dat niet gedaan kunnen hebben?
Ik moet zeggen dat ik hier weinig problemen heb met de man en de vrouwen hij wisselt om de 2 weken van vrouw en vandaag nog ook de vrouw gezien ook welis leuk.
Ik zag de man vandaag met veel moeite kuipjes eten dus gaat het eigen gemaakte jelly in tapasbakjes tegenwoordig ook bij de mtu's want die eten grote hoeveelheden.
Plaats reactie