Courgette voor cyanochlora
Courgette voor cyanochlora
Ik heb net van iemand op instagram (gebruikersnaam daily dose of mtu voor als iemand interesse heeft) gehoord dat een vriend van hem wat heeft geëxperimenteerd met verschillende voeding voor protaetia cyanochlora. En dat deze blijkbaar zeer goed groeien en heel groot kunnen worden als ze buiten het substraat ook courgette krijgen. Ik heb deze soort zelf niet maar ik dacht dat het voor mensen die ze wel hebben misschien iets interessants kan zijn om eens te proberen.
-
René Verheij
- Cyclommatus elaphus
Ik ken iemand die dat ook bij z'n mtu's doet schijnt prima te werken .Elias schreef: wo 15 apr 2026, 00:40 Ik heb net van iemand op instagram (gebruikersnaam daily dose of mtu voor als iemand interesse heeft) gehoord dat een vriend van hem wat heeft geëxperimenteerd met verschillende voeding voor protaetia cyanochlora. En dat deze blijkbaar zeer goed groeien en heel groot kunnen worden als ze buiten het substraat ook courgette krijgen. Ik heb deze soort zelf niet maar ik dacht dat het voor mensen die ze wel hebben misschien iets interessants kan zijn om eens te proberen.
Vreemd. Want het ging voornamelijk over mtu's en volgens hem lusten deze het juist niet. Dus misschien hangt het toch ook sterk van individuen of verschillende kweeklijnen af. Kan allesinds zeker mee geëxperimenteerd wordenRené Verheij schreef: wo 15 apr 2026, 07:32Ik ken iemand die dat ook bij z'n mtu's doet schijnt prima te werken .Elias schreef: wo 15 apr 2026, 00:40 Ik heb net van iemand op instagram (gebruikersnaam daily dose of mtu voor als iemand interesse heeft) gehoord dat een vriend van hem wat heeft geëxperimenteerd met verschillende voeding voor protaetia cyanochlora. En dat deze blijkbaar zeer goed groeien en heel groot kunnen worden als ze buiten het substraat ook courgette krijgen. Ik heb deze soort zelf niet maar ik dacht dat het voor mensen die ze wel hebben misschien iets interessants kan zijn om eens te proberen.
-
René Verheij
- Cyclommatus elaphus
Komkommer word ook gedaan.
Tomaat
Stichting Artisklas Haarlem
http://artisklas-haarlem.nl
de kleinste officiële dierentuin van Nederland
http://artisklas-haarlem.nl
de kleinste officiële dierentuin van Nederland
-
René Verheij
- Cyclommatus elaphus
Ik heb deze soort wel nu volop in cocons zitten.
Dus kan weinig meer experimenteren ermee de L3 larven die nog over zijn kan ik hier niet meer in belasten lijkt me.
Dus kan weinig meer experimenteren ermee de L3 larven die nog over zijn kan ik hier niet meer in belasten lijkt me.