Stichting Animalia
Stichting Animalia
Stichting Animalia zet zich in om de "positieflijst" van tafel te krijgen. Het wordt een lijst met dieren die nog WEL gehouden mogen worden in de nabije toekomst en de rest mag dus niet meer dan. De lijst is zeer kort en dat betekent dat er bijna geen dieren meer als hobby gehouden mogen worden. Binnen niet al te lange tijd zijn ook de insecten aan de beurt en dan mogen wij onze dieren ook allemaal vaarwel zeggen. Kom dus nu in actie voordat het te laat is. Steun de stichting Animalia met een donatie, zodat zij de strijd ook voor het behoud van onze hobby kunnen voortzetten.
- Bijlagen
-
- Screenshot_20260224_100610_DuckDuckGo.jpg (77.59 KiB) 67 keer bekeken
-
- Donatie.png (9.26 KiB) 68 keer bekeken
Laat even weten als je gedoneerd hebt. Ik ben benieuwd hoeveel van ons hun actie steunen. Het gaat ook onze hobby aan.
Ik doneer al maandelijks trouwens.
Ik doneer al maandelijks trouwens.
Ik heb zojuist ook gedoneerd, zou inderdaad zonde zijn als we de hobby niet meer uit kunnen oefenen.
-
René Verheij
- Cyclommatus elaphus
Ik vind dit soort zaken erg moeilijk. Als je eraan toegeeft werk je eraan mee.
Bureaucratie oplossen met bureaucratie levert alleen wat op als er een poppetje in de politiek zit met eigenbelang en er winst uit haalt is mijn mening.
Een stichting is niet hetzelfde als een instelling die vrijwillig zonder winstbejag handeld oftewel het personeel word betaald om de stichting in stand te houden en dat is gerechtvaardigd door het doel wat ze handhaven voor hobbyisten.
Ik noem het niet slecht of goed maar ik ben wel sceptisch als ik aan een stichting denk en ik ben wel echt van mening dat gedrag en handelen vanuit mening en daarin standvastig gedrag vertonen meer voor elkaar boxt als eeuwig discussiëren/bemiddelen in zaken waarbij het in derest van de wereld vrijwel niet ter sprake is, althans zeker niet in zulke heftige mate.
Ik wil niet de advocaat van de duivel zijn maar het zegt veel over nederland momenteel.
Ik ben persoonlijk meer van het negeren van dit soort zaken en diegene die er tegen zijn lkkr het nakijken geven door niet te stoppen en er verder zo min mogelijk energie in te stoppen.
Ik begrijp de goede bedoelingen en intenties ik heb er alleen een hele andere kijk op vrees ik.
Bureaucratie oplossen met bureaucratie levert alleen wat op als er een poppetje in de politiek zit met eigenbelang en er winst uit haalt is mijn mening.
Een stichting is niet hetzelfde als een instelling die vrijwillig zonder winstbejag handeld oftewel het personeel word betaald om de stichting in stand te houden en dat is gerechtvaardigd door het doel wat ze handhaven voor hobbyisten.
Ik noem het niet slecht of goed maar ik ben wel sceptisch als ik aan een stichting denk en ik ben wel echt van mening dat gedrag en handelen vanuit mening en daarin standvastig gedrag vertonen meer voor elkaar boxt als eeuwig discussiëren/bemiddelen in zaken waarbij het in derest van de wereld vrijwel niet ter sprake is, althans zeker niet in zulke heftige mate.
Ik wil niet de advocaat van de duivel zijn maar het zegt veel over nederland momenteel.
Ik ben persoonlijk meer van het negeren van dit soort zaken en diegene die er tegen zijn lkkr het nakijken geven door niet te stoppen en er verder zo min mogelijk energie in te stoppen.
Ik begrijp de goede bedoelingen en intenties ik heb er alleen een hele andere kijk op vrees ik.