Foto verslag

Stel je kevers voor, plaats foto's van je terraria en meer van dat soort zaken
René Verheij
Cyclommatus elaphus

Bericht door René Verheij »

Okeee, ik geloof dat ik me terminologie moet gaan opkrikken anders word dit een miscommunicatie van hier totaan Tokyo.

Ik ben een man van de praktijk maak een huis vanuit niets maar vraag me niet wat PA betekent of al die termen mijn jongere broer is ict'er die krijgt nog geen spijker fatsoenlijk in een plank en ik ben een redelijke digibeet durf ik wel te zeggen .menig laptop heeft al meerdere bedreigingen doorstaan vrees ik.ookal ligt het aan mij😅
Truffel
L2

Bericht door Truffel »

Excuses, ik vergeet zelf dat ik amper een aanvulling doe en dat niemand natuurlijk weet dat een woning compleet renoveren of verbouwen niet onbekend is bij mij. Verder denk ik bij een foto veslag niet zo snel aan hele lappen tekst, maar meer aan een puur foto verslag met af en toe een aanvulling.

De twijfel ontstaat bij mij, of ik de oude afvoer ga hergebruiken voor afvoer/invoer naar een kas. Om een goede werking te krijgen door het bestaande kanaal en een Hepa filter, zou ik een drukverschil moeten hebben van 200 - 300 Pascal om de LFH optimaal te laten functioneren. De veiligheid van afblazen, zit hem dan puur in besmettingsgevaar minimaliseren. Het is even kijken wat een mooie indeling is voor mij en wat het meest werkzaam is. Voor optimalisatie kan ik met de sensoren het drukverschil meten en dit automatiseren (mits ik dit plan doorzet met de afvoer hergebruiken).

De grote moker was dus een grapje, dat ik begrijp dat ik niet zomaar een constructie kan slopen :lol:
René Verheij
Cyclommatus elaphus

Bericht door René Verheij »

Ik denk even kijken of het een gemetseld kanaal is of er ooit een flexibele buis in getrokken is .
En uiteraard kan je voor jouw idee makkelijk van pvc buis een nieuw kanaal van onderuit opgestapeld worden het dak uit .
Uiteindelijk raak je de kap als die op de schoorsteen zit en dan iets terug trekken en anders naar buiten lopen en kijken wanneer die uitsteekt.
En hopen dat er geen verspringing/slaper in zit.
Mijn vader was openhaardenbouwer en ruim 5 jaar samengewerkt :D
Plaats reactie