Mijn naam is Wesley (geen idee meer hoe ik ooit aan mijn online naam Karel Nootenboom ben gekomen) ben 38 en ben opgegroeid met aquaria. Had er op een zeker punt 26 draaien (thanks opa

Net als heel veel jongetjes altijd kevers en andere kruipers leuk gevonden maar eigenlijk nooit wat mee gedaan tot ik 2 jaar geleden ging verhuizen. Heel veel aquaria daardoor weg gedaan (tijdelijk, in de kelder komt een hele aparte kamer hier voor) en in deze absentie zijn er andere dingen beginnen te knagen.
Zo speelde ik met het idee om een Orchidee bidsprinkhaan of spring spinnen te houden tot ik eigenlijk opslag verliefd werd op de Megasoma elephas. Neuroot dat ik ben ben ik nu al een tijdje het internet aan het afstruinen voor informatie hoe ik dus uiteindelijk naar mijn doel kan komen van het houden van deze geweldige kevers!
Nu dus mezelf overtuigen dat ik de sprong moet wagen en gaan beginnen met een bak opzetten om een aantal Pachnoda marginata te gaan houden en zo mijn kennis, kunnen en toch wel groeiende liefde voor kevers uit te breiden zodat ik uiteindelijk de Olifants kever kan houden.
Alvast bedankt voor alle info en als mijn werk het toelaat misschien tot Vivarium of de reptielen beurs in Houten.
Groet,
Wesley