Kever acteurs gezocht voor korte film 'Kleine Wereld'

Hier kun je alle algemene vragen en informatie over kevers plaatsen
aevibelean
Ei

Kever acteurs gezocht voor korte film 'Kleine Wereld'

Bericht door aevibelean »

Hi lieve kever kenners en liefhebbers!

Ik ben momenteel bezig met de production design van een korte film genaamd 'Kleine Wereld' die wij aankomende september gaan draaien. En ik ben erg benieuwd of iemand mij zou kunnen helpen met het volgende:
Ik ben namelijk opzoek naar 3 verschillende, mooie kevers die in Nederland voorkomen. Die wij zouden kunnen inzetten voor 2 scenes in de film. Uiteraard zullen ze ongedeerd blijven. En staan wij voor het welzijn van de dieren.
Bij 1 scene zal een kever ingezet worden waarbij de hoofdpersonage (meisje van 11 jaar) een kevertje ziet lopen in het raamkozijn. En in een andere scene vind ze een ander soort kever vind in het gras. Waarbij ze gebiologeerd met het diertje zit te spelen.
Voor het kevertje in het gras is het belangrijk dat er ook een dood/opgezet diertje van is van het zelfde soort, omdat later in de film het kevertje is overleden en ze hem in haar poppenhuis neer zet. In het poppenhuis is ook al een dood/opgezet kevertje geplaatst (mag weer een andere soort zijn)
Ik ben erg benieuwd of iemand ons hierbij zou kunnen helpen. En hoor het graag. 🙂

Alvast bedankt en een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Eva
Plaats reactie