Het Insectenplein is VOL!
Het Insectenplein is VOL!
En dan mogen we nu aankondigen dat het Insectenplein inmiddels volledig bezet is!
Het Insectenplein wordt toch weer groter dan vorig jaar: 12 aanbieders tegen 10 aanbieders vorig jaar.
We zijn heel blij dat onze inspanningen er toe geleid hebben dat we nu al het Insectenplein rond hebben en onze aandacht kunnen gaan richten op onze eigen stand en wat daar allemaal bij komt kijken. We kunnen nu ieder geval met een gerust en blij hart de zomervakantie tegemoet gaan, ondanks dat dat nog even duurt.
Voor jullie gaat er ook veel leuks te zien (en aan te schaffen) zijn, dus hopelijk zien we jullie eind november daar ook weer!
Het Insectenplein wordt toch weer groter dan vorig jaar: 12 aanbieders tegen 10 aanbieders vorig jaar.
We zijn heel blij dat onze inspanningen er toe geleid hebben dat we nu al het Insectenplein rond hebben en onze aandacht kunnen gaan richten op onze eigen stand en wat daar allemaal bij komt kijken. We kunnen nu ieder geval met een gerust en blij hart de zomervakantie tegemoet gaan, ondanks dat dat nog even duurt.
Voor jullie gaat er ook veel leuks te zien (en aan te schaffen) zijn, dus hopelijk zien we jullie eind november daar ook weer!
Petje af Pim, heel gaaf dat er zoveel aanbieders zijn! Wat voor nieuw aanbod kunnen we verwachten?
Hallo Arie,
Dat is een vraag die anderen ook stellen. We mogen uiteraard nog niet onthullen wie er allemaal komen te staan (dat doet de organisatie op www.vivariumbeurs.nl te zijner tijd), maar qua aanbod kan je ongeveer dit verwachten: bidsprinkhanen, bijen, kevers, mieren, miljoenpoten, pissebedden, slakken, springspinnen en vlinders. Oftewel, genoeg om naar uit te kijken, toch?
Dat is een vraag die anderen ook stellen. We mogen uiteraard nog niet onthullen wie er allemaal komen te staan (dat doet de organisatie op www.vivariumbeurs.nl te zijner tijd), maar qua aanbod kan je ongeveer dit verwachten: bidsprinkhanen, bijen, kevers, mieren, miljoenpoten, pissebedden, slakken, springspinnen en vlinders. Oftewel, genoeg om naar uit te kijken, toch?
Inmiddels is de (bijna) volledige lijst met standhouders gepubliceerd op https://www.vivariumbeurs.nl/bezoekers/standhouderlijst. Voor zover wij weten zijn de enige standhouders die er nog niet staan die van het Insectenplein, maar die worden er binnenkort ook bij gezet. Als eerste kunnen we hier dus de mooie volledige lijst van standhouders op het Insectenplein publiceren. Zoals jullie kunnen zien gaat het om een hele leuke afwisselende lijst:
Coleoptera-forum
Keverskweken
The Butterfly Dealer
Flake-soil.com/BeetlesHouse
BetterBeetles
Viridi Natura
MadMantid
Esthetic Ants
M&T Beetle Breeding
Happy-Petstore
ImkerSupplies
Ilyas_Insects
We kijken samen met de standhouders al uit naar het weekeinde van 23 en 24 november. Noteer allen in jullie agenda!
Coleoptera-forum
Keverskweken
The Butterfly Dealer
Flake-soil.com/BeetlesHouse
BetterBeetles
Viridi Natura
MadMantid
Esthetic Ants
M&T Beetle Breeding
Happy-Petstore
ImkerSupplies
Ilyas_Insects
We kijken samen met de standhouders al uit naar het weekeinde van 23 en 24 november. Noteer allen in jullie agenda!
Wat een mooie lijst zo! De kevers zijn ook steeds beter vertegenwoordigd. Dat wordt weer een gezellig insectenfestijn!
-
- Ei
weten jullie of de tickets voor vivarum uitverkopen?
maw; moet ik ze alvast bestellen, of kan ik wachten tot de dag zelf?
maw; moet ik ze alvast bestellen, of kan ik wachten tot de dag zelf?
-
- Imago
Ik heb ze tot op heden altijd gewoon onderweg of bij de deur besteld. Dat is altijd goedgemaakt maar ik heb er meestal op de 2de dag, ik zou niet weten of het op de zaterdag drukker is...
Op zaterdag is het altijd drukker dan op zondag. Ik heb begrepen van de organisatie dat ze vorig jaar op zaterdag bijna aan het maximaal aantal bezoekers zaten dat van de brandweer naar binnen mag. Als dat dit jaar overschreden wordt loop je de kans te moeten wachten totdat er weer bezoekers het pand verlaten. Er is geen zekerheid, maar het is wat je zelf wilt.
Als je dit jaar ook komt wel even hallo zeggen op de stand, want volgens mij hebben we jou iedere keer misgelopen omdat je jezelf niet voorstelde. Als je anoniem wilt blijven mag dat uiteraard ook wel hoor.julia van de ven schreef: ↑ma 02 sep 2024, 14:48 Ik heb ze tot op heden altijd gewoon onderweg of bij de deur besteld. Dat is altijd goedgemaakt maar ik heb er meestal op de 2de dag, ik zou niet weten of het op de zaterdag drukker is...
-
- Imago
Oei, dat zou zomaar eens waar kunnen zijn... ik was wel van plan weer even te komen kijken dus ik ga mijn best doen om eraan te denken om even te komen zwaaien! Want dit kan natuurlijk eigenlijk niet !