Even voorstellen!

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Angie
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: do 07 sep 2023, 06:43

Even voorstellen!

Bericht door Angie »

Hoi,
Ik ben Angela! Samen met mijn man en 3 kinderen hebben we al een huis vol dieren (14 tarantulas, 3 rattenslangen, 1 python, 2 schorpioenen, 2 rouwgekko's en verschillende soorten wandelende takken, miljoenpoten en isopods(pissebedden)) En buiten ook nog een paar parkietjes in een volière. Nu is het de beurt aan kevers omdat we deze allemaal toch wel reuze interessant en mooi vinden. Momenteel ben ik gestart met dola's omdat ze die toevallig verkochten en makkelijk is om mee te beginnen. Hopelijk komen daar mooie kevers uit! En wie weet binnenkort nog wat andere soorten, maar daar moet ik mij eerst even in verdiepen. Ik geloof wel dat hier informatie genoeg te vinden is 🤭
Capsicum
Moderator
Berichten: 337
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 15:07

Bericht door Capsicum »

Hoi Angela,

Welkom op het forum!
Wat een gave beestenboel hebben jullie. Leuk dat je met kevers aan de slag gaat. Er zijn soorten die qua verzorging redelijk vergelijkbaar zijn met de dola's ;)
Veel plezier hier.

Arie
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Angela,

Welkom op het forum.
Leuk dat je al zo'n dierentuin thuis hebt en nu met kevers begint. Uiteraard kan je hier veel informatie vinden waarmee je verder kan. Ook kunnen de leden jou verder helpen als je vragen hebt.
Veel plezier hier.

Pim
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 578
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Superleuk zeg! Is je man net zo enthousiast over de beestjes als jij? (bij mij in huis niet ;))
Live, Larf, Love
Angie
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: do 07 sep 2023, 06:43

Bericht door Angie »

Mirkku schreef: vr 15 sep 2023, 15:35 Superleuk zeg! Is je man net zo enthousiast over de beestjes als jij? (bij mij in huis niet ;))
Ja mijn man is net zo enthousiast! Vooral over de spinnen en die vind ik dan juist weer wat minder, haha.
Plaats reactie