Hallo!

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Suus
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: za 01 okt 2022, 14:00

Hallo!

Bericht door Suus »

Gisteren een bijzonder leuke ochtend gehad in Rosmalen. We kwamen voor de aquarium hobby ( ik ben vervend aquarist) en vielen met onze neus in de boter in de kever-corner! Nog nooit eerder zulke mooie dieren gezien, op slag verliefd!

En nu gaan we ze zelf ook houden. Ik heb met twee heren zulke leuke gesprekken gehad (waarvoor dank, de passie spatte er af)

We willen of 1 groot terrarium maken voor twee soorten kevers of 2 kleinere terraria . Nog niet helemaal over uit

Onze voorkeur gaat uit naar de Mtu en de dicronorhina derbyana derbyana.

Ook willen we eigenlijk altijd kevers hebben dus gaan we zoeken naar zowel imago’s als diverse maten larven.


Ik hoop veel van iedereen te leren en snel onze eigen nieuwe huisgenoten te showen.

Als jullie tips of goede adressen weten heel graag!
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Hoi Suus en welkom!
Wat leuk dat je bij ons bent geweest op het Insectenplein en met kevers gaat starten!
Pas op; het is een verslavende hobby 😊
🪲 Beetlegems 🪲
Suus
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: za 01 okt 2022, 14:00

Bericht door Suus »

Ja daar was ik al wel bang voor . Ik hoop snel de foto’s hier te kunnen bekijken
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Hee Suus,welkom! ik denk dat je mij misschien op facebook een bericht hebt gestuurd (maar mijn MTU-larven nog te jong voor je zijn ;)?)
Goed dat je op dit forum terecht gekomen bent, welkom!
Live, Larf, Love
Capsicum
Moderator
Berichten: 329
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 15:07

Bericht door Capsicum »

Hoi Suus, wat leuk dat je gisteren zo enthousiast over kevers bent geworden! Je kunt hier zeker alles vinden dat je wilt weten, of gewoon je vragen stellen.
Veel plezier!

Arie
Plaats reactie