Terrariumbeurs houten

Hier kun je alle algemene vragen en informatie over kevers plaatsen
Plaats reactie
Capsicum
Moderator
Berichten: 329
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 15:07

Terrariumbeurs houten

Bericht door Capsicum »

Ik wil in juni graag naar de beurs in Houten. Ik vroeg me alleen af of dit qua kevers een interessante beurs is? Wat is jullie ervaring?
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Ik ben er al een tijd niet geweest, zeker omdat mijn laatste ervaringen waren dat er weinig (interessante) kevers aangeboden werden. De ongewerveldenbeurs is al een stuk beter, maar Vivarium is wat mij betreft het beste. Of de beurs in Antwerpen moet er weer zijn (september).
julia van de ven
Imago
Berichten: 219
Lid geworden op: zo 04 feb 2018, 19:58

Bericht door julia van de ven »

Ik was laatst in houten op de reptielen beurs in februari. Ik weet niet of dat echt 'dezelfde' beurs is maar daar waren in elk geval geen kevers te bekennen. Op een paar opgezette exemplaren na dan...
Capsicum
Moderator
Berichten: 329
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 15:07

Bericht door Capsicum »

Dat klinkt dan inderdaad niet als de beste keverbeurs. Ik ga wel zeker proberen om naar Antwerpen te gaan en uiteraard Vivarium!
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

julia van de ven schreef: vr 08 apr 2022, 14:33 Ik was laatst in houten op de reptielen beurs in februari. Ik weet niet of dat echt 'dezelfde' beurs is maar daar waren in elk geval geen kevers te bekennen. Op een paar opgezette exemplaren na dan...
De Terra beurs is een reptielenbeurs, inderdaad. Het is dus ook dezelfde beurs, in Expo Houten.
Plaats reactie