Hallo! Ik ben Anna

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Delaina
Ei
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 20 mar 2022, 14:06

Hallo! Ik ben Anna

Bericht door Delaina »

Hallo, ik ben Anna en ik wil graag beginnen met het kweken van kevers. Ik houd sowieso erg veel van dieren/planten. Op dit moment heb ik o.a. isopods en die hebben ca. het zelfde substraat nodig vandaar dat ik kevers ook graag wil uitproberen. Ik vond kevers altijd erg interessant en vooral mooi om naar te kijken. Ik vind al die krioelende beestjes vanuit het bos een minder leuk idee vandaar dat ik het nog nooit eerder heb geprobeerd, haha. Vandaar dat mijn idee ook is om met flake soil/gekochte gedroogde bladeren de larven groot te brengen.

Aangenaam allemaal! :D
julia van de ven
Imago
Berichten: 219
Lid geworden op: zo 04 feb 2018, 19:58

Bericht door julia van de ven »

Hoi! Hier zul je een boel informatie vinden. Succes!
Delaina
Ei
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 20 mar 2022, 14:06

Bericht door Delaina »

julia van de ven schreef: zo 20 mar 2022, 18:42 Hoi! Hier zul je een boel informatie vinden. Succes!
Bedankt! :)
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Anna,

Welkom op het forum.
Leuk dat je ook met kevers wilt gaan beginnen, naast jouw andere dieren. Je zult al wel snel merken dat ze helemaal niet zo eng zijn als je denkt, maar vooral ontzettend mooi.
Heel veel plezier hier.

Pim
Delaina
Ei
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 20 mar 2022, 14:06

Bericht door Delaina »

Pim schreef: ma 21 mar 2022, 22:49 Hallo Anna,

Welkom op het forum.
Leuk dat je ook met kevers wilt gaan beginnen, naast jouw andere dieren. Je zult al wel snel merken dat ze helemaal niet zo eng zijn als je denkt, maar vooral ontzettend mooi.
Heel veel plezier hier.

Pim
Bedankt Pim! Ik vind de kevers zelf niet eng maar de duizendpoten en andere hitchhikers die je soms per ongeluk mee neemt vanuit het bos wel hahah. Ik heb net een aantal bakken gekocht voor de larven en bladeren/flakesoil etc. Besteld dus binnenkort kan ik de larven kopen! Ik heb er zin in :D
Plaats reactie