Hallo iedereen!

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Doeba0ermo
Ei
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 17 sep 2021, 18:37

Hallo iedereen!

Bericht door Doeba0ermo »

Hallo iedereen, mijn naam is Sharif en ik woon in Noord-Brabant mijn hobbies zijn 3d kunst en gamen.
Ik ben recent in aanraking gekomen met het concept van kevers als huisdier en zou er heel graag mee willen beginnen!
Helaas kan ik weinig goedkope terrariums en larvae vinden die me bevallen, hopelijk heb ik hier beter geluk!
Ik kan niet wachten totdat me hier verder in verdiep!
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Hoi en welkom!
Ik raad je aan om marktplaats af te struinen, daar heb ik al mijn terrariums vandaan en allemaal voor een tientje of iets meer. Pachnoda’s zijn een leuke en goedkope beginnerskever. Voor een paar euro heb je al 10 larven. Je kan hier op het forum ook kijken of iemand iets leuks aanbiedt bij ‘kevers te koop’ of je kan zelf een oproepje plaatsen bij ‘kevers gevraagd’ ☺️
🪲 Beetlegems 🪲
Helico
Chrysina gloriosa
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 jan 2021, 20:49

Bericht door Helico »

Welkom, wow, wat een aparte naam, heb je zelf al voor ogen wat je wil hebben? DE keuze is reuze zoals ze zeggen...nu ja, denk dat je meer keuze heb op https://www.terraristik.com/ en of kijk bij de verschillende webshops, hoewel ze daar de hoofdprijs vragen voor een larf of kever...

Nu ja, nu je keuze maken... en je kan wat Lous zeg, wat Dola's kopen (larven van de gewone Pachnoda's)
deze worden als voedsel aangeboden voor Reptielen. Je kan ze ook verder opkweken, dan krijg je kevers ;)
Voor niet al te veel geld.

Helico.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Sharif,

Welkom op het forum. Het zou leuk zijn als je een geschikt terrarium zou vinden en wat larven erbij.

Pim
julia van de ven
Imago
Berichten: 219
Lid geworden op: zo 04 feb 2018, 19:58

Bericht door julia van de ven »

Welkom hier!

Ik kwam dit toevallig tegen op marktplaats. Misschien heb je daar wat aan.

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... sPage=home
Plaats reactie