Wat wordt er aangeboden op de Coleoptera stand?

Alles over Vivarium 2015, waar het forum weer staat met een stand!
Arietuur
Oryctes nasicornis grypus
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 08:51

Bericht door Arietuur »

Je kan die van jou gerust meenemen, ik zie er vanaf omdat ik er toch maar heel even kan zijn en de organisatie eigenlijk niet wil dat producten van derden aan de stands worden aangeboden.

De Aemula kun je inderdaad wel aan mij meegeven:)
Gebruikersavatar
Arnwald
Pop
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 23 nov 2014, 18:11

Bericht door Arnwald »

Ik kom zondag en heb een aantal L2 larven van Eudicella pauperata.
Rick97
L2
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 08 feb 2015, 17:41

Bericht door Rick97 »

Als er interesse is neem ik wel een faunabox met wat mannetjes (die laten zich beter zien).
Die van mij zijn ook niet voor verkoop dus dat levert geen probleem op.
Insecten zijn ondergewaardeerde huisdieren...
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Nog even en dan is het zover :D Donderdag en vrijdag zijn we druk bezig geweest in Nieuwegein.
Helaas kunnen en mogen er geen dieren / spullen van anderen op de tafels bij gezet worden.
Om je larven te verkopen moet je een tafel huren. Omdat de insecten gerelateerde tafels gematst worden om tafels te mogen huren tegen een gereduceerde prijs mogen wij enkel een paar eigen spullen verkopen, wij staan er voornamelijk om de hobby te promoten. Als wij larven van derde personen gaan verkopen zijn wij in strijd met de gemaakte afspraken. Zowel het tarief als het kunnen verhuren van een tafel voor 1 dag ipv de verplichte 2 dagen is een uitzonderlijk aanbod van de organisatie. Dit om de insecten een beetje te stimuleren. Dieren in de terraria moeten er een heel weekend in. Ze moeten er zaterdag ochtend in en mogen pas zondag aan het eind van de beurs eruit. Dit geldt voor alle standhouders op de beurs dus ook voor de insecten hoek.Aangezien wij nog vele jaren op deze beurs welkom willen zijn gaan wij hier geen risico in nemen. Zou ook niet eerlijk zijn tegenover de organisatie maar ook niet tegenover alle andere standhouders op de beurs.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Jaaaa, we staan op het punt om te beginnen.

Aan iedereen die langskomt, stel jezelf even voor, want we kennen natuurlijk wel alle namen, maar lang niet alle gezichten. :D
Vorig jaar zijn er een aantal leden die langsgeweest zijn, maar die we niet herkend hebben, wat jammer was.

Hierbij alvast een voorproefje, maar zoals jullie zien is er nog een tafel leeg. Daar komt iets heel speciaals!
Bijlagen
Mysterie tafel
Mysterie tafel
Overzicht
Overzicht
Rick97
L2
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 08 feb 2015, 17:41

Bericht door Rick97 »

Ziet er goed uit, ik ben er over een uur of zo.

Daar mijn vrouwtjes aan het leggen zijn heb ik maar 2 sinuata-mannen en een aemula-man mee kunnen nemen,
Ik hoop dat ze met een jellie te paaien zijn zich te laten zien!
Insecten zijn ondergewaardeerde huisdieren...
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Terug van een lange, maar leuke dag op Vivarium. Behoorlijk wat leden hebben zich daar ook laten zien en we hebben er ook wat potentiële nieuwe leden bij. Veel enthousiaste en nieuwsgierige bezoekers deze keer. Het leek zelfs wel drukker bij onze stand dan vorig jaar. Heel af en toe was het rustig, maar dat duurde maar kort. Kortom, een geslaagde eerste dag.

Morgen gaan we weer een leuke dag tegemoet en hopen weer een aantal leden te kunnen ontmoeten. Nu eerst even slapen.
Arietuur
Oryctes nasicornis grypus
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 08:51

Bericht door Arietuur »

Wat was het geweldig om te zien hoeveel geïnteresseerden er langs de stand komen, en de grote hoeveelheid mooie dieren en alles omtrent kevers te zien! Heerlijk hoe enthousiast iedereen was achter de stand, respect dat jullie hier zoveel tijd in gestoken hebben! Helaas kon ik er maar even bij zijn maar heb er toch van genoten, word helemaal enthousiast van de gesprekken met jullie :D

Bedankt!
Rene
L1
Berichten: 48
Lid geworden op: di 28 jan 2014, 16:17

Bericht door Rene »

Vandaag naar vivarium geweest WOW was mijn 1ste x naar deze beurs wat zag dat er netjes uit .
Ben natuurlijk ook bij de Coleoptera stand geweest Pim ontmoet en even mee gesproken gelijk wat jelly,s gekocht :D
En een Maat aan zen 1 ste kevers [larven] geholpen .
volgend jaar komt ik zeker weer .
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Zo dat was me weer een weekend ! :D Moe maar voldaan van alle leuke enthousiaste mensen aan en achter de stand. Leuk om weer mede kever fans te ontmoeten. Sommige zijn inmiddels een bekend gezicht maar er zijn ook weer vele nieuwe gezichten. Graag wil ik bij deze mijn grote dank uitspreken voor Bas, Nicolai, Mike, Ewoud en Tale voor hun geweldige hulp ! Mannen bedankt :D Ook een bedankje voor Soraya van Edufauna voor het beschikbaar stellen van het 1.20mtr grote anatomisch kever model. Wat een knaller van een beest. Tom, Mark en Frank maakte het feestje compleet met hun stand vol beestjes. En niet te vergeten de organisatie van het Vivarium voor alle goede zorgen !

Op naar de volgende editie !
Bijlagen
WP_20151122_17_05_38_Rich.jpg
WP_20151122_17_04_44_Rich.jpg
WP_20151122_14_08_15_Rich.jpg
WP_20151122_14_08_13_Rich.jpg
Plaats reactie