Pagina 5 van 5
Re: Cyclommatus mniszechi
Geplaatst: di 16 jun 2026, 12:26
door Elias
En nog een 3de in de pop. Nog een mannetje denk ik. En de laatste larve is volgens mij een vrouwtje dus dan heb ik 2 paartjes.
Re: Cyclommatus mniszechi
Geplaatst: zo 21 jun 2026, 22:23
door Elias
Ik wou eens kijken of ik langs de buitenkant al wat eitjes kon spotten en ik heb er al 5 gezien. En nog beter, er is al een 1ste larfje! Het is het kleinste larfje dat ik ooit gezien heb

maar gaat dus goed zo te zien. Het plan was om nog 2 maanden te wachten met door de bak gaan maar misschien dat ik het verminder naar 1 maand. Aangezien ze blijkbaar nogal snel zijn is ze er wat vroeger uithalen misschien beter om te vermijden dat de vrouwtjes de al uitgekomen larfjes en de eitjes niet kapot maken.
Re: Cyclommatus mniszechi
Geplaatst: zo 21 jun 2026, 22:59
door René Verheij
Lkkr besagh

gaaf dat het succes geeft
