Cyclommatus mniszechi
En nog een 3de in de pop. Nog een mannetje denk ik. En de laatste larve is volgens mij een vrouwtje dus dan heb ik 2 paartjes.
Ik wou eens kijken of ik langs de buitenkant al wat eitjes kon spotten en ik heb er al 5 gezien. En nog beter, er is al een 1ste larfje! Het is het kleinste larfje dat ik ooit gezien heb
maar gaat dus goed zo te zien. Het plan was om nog 2 maanden te wachten met door de bak gaan maar misschien dat ik het verminder naar 1 maand. Aangezien ze blijkbaar nogal snel zijn is ze er wat vroeger uithalen misschien beter om te vermijden dat de vrouwtjes de al uitgekomen larfjes en de eitjes niet kapot maken.
- Bijlagen
-
- 20260621_221136.jpg (123.1 KiB) 25 keer bekeken
-
René Verheij
- Cyclommatus elaphus
- Berichten: 1839
- Lid geworden op: zo 19 jan 2025, 00:07
Lkkr besagh
gaaf dat het succes geeft

