Cyclommatus mniszechi

Hier kun je je eigen kweek bespreken of informatie rondom kweken vragen
Elias
Dicronorhina derbyana
Berichten: 557
Lid geworden op: di 17 dec 2024, 07:42

Bericht door Elias »

En nog een 3de in de pop. Nog een mannetje denk ik. En de laatste larve is volgens mij een vrouwtje dus dan heb ik 2 paartjes.
Elias
Dicronorhina derbyana
Berichten: 557
Lid geworden op: di 17 dec 2024, 07:42

Bericht door Elias »

Ik wou eens kijken of ik langs de buitenkant al wat eitjes kon spotten en ik heb er al 5 gezien. En nog beter, er is al een 1ste larfje! Het is het kleinste larfje dat ik ooit gezien heb :lol: maar gaat dus goed zo te zien. Het plan was om nog 2 maanden te wachten met door de bak gaan maar misschien dat ik het verminder naar 1 maand. Aangezien ze blijkbaar nogal snel zijn is ze er wat vroeger uithalen misschien beter om te vermijden dat de vrouwtjes de al uitgekomen larfjes en de eitjes niet kapot maken.
Bijlagen
20260621_221136.jpg
20260621_221136.jpg (123.1 KiB) 25 keer bekeken
René Verheij
Cyclommatus elaphus
Berichten: 1839
Lid geworden op: zo 19 jan 2025, 00:07

Bericht door René Verheij »

Lkkr besagh :D gaaf dat het succes geeft👌
Plaats reactie