Mecynorhina torquata ugandensis
Heel mooi! Doet een beetje aan goliathus denken met die kleuren. Ik denk dat het groen van mijn vrouwtje en de blauwe basiskleur van mijn mannetje voor die donkere basiskleur gezorgd hebben en de kleursupressie op de elytra en het witpatroon zal ze voornamelijk van het mannetje meehebben volgens mij. Ik kijk nu al uit naar wat er bij mij gaat uitkomen. Maar de eerste gaat 1 van bij jou zijn haha.
-
René Verheij
- Cyclommatus elaphus
- Berichten: 1864
- Lid geworden op: zo 19 jan 2025, 00:07
Ze is superdruk in iedergeval vliegt alle kanten op.Elias schreef: do 25 jun 2026, 18:21 Heel mooi! Doet een beetje aan goliathus denken met die kleuren. Ik denk dat het groen van mijn vrouwtje en de blauwe basiskleur van mijn mannetje voor die donkere basiskleur gezorgd hebben en de kleursupressie op de elytra en het witpatroon zal ze voornamelijk van het mannetje meehebben volgens mij. Ik kijk nu al uit naar wat er bij mij gaat uitkomen. Maar de eerste gaat 1 van bij jou zijn haha.
Gelijk maar een bak gemaakt en zie wel wat eruit komt
- Bijlagen
-
- 20260625_182549.jpg (194.74 KiB) 20 keer bekeken
Mooi! Zal zeker wel iets leuks uitkomen. En als je het ziet zitten zou het tof zijn als je van de andere 2 ook nog een foto deelt als ze uitkomen. Van alles waar verschillende kleurtjes uitkomen (mtu en lamprima bijvoorbeeld) ga ik een mapje bijhouden van wat er uitkomt en aangezien we via het forum contact hebben kan ik die 3 hier ook invoegen dan. Zou wel leuk zijn.
-
René Verheij
- Cyclommatus elaphus
- Berichten: 1864
- Lid geworden op: zo 19 jan 2025, 00:07
Zal ik zeker laten zien ookal ben ik met lamprima wat sceptisch na al 2 loze pogingen 
Snap ik moet nog zien of ik er zelf überhaupt succes mee heb want all mijn larfjes heb ik overgenomen dus de credit voor dit succes behoort toe aan een vriend van mij 

