de INSECTENBEURS

Dé beurs voor kwekers en liefhebbers van levende insecten.
De beurs waar passie, diversiteit van aanbod, kennisuitwisseling en dierenwelzijn bovenaan staan.
Pim
Beheerder
Beheerder

Bericht door Pim »

Wauw, op de kop af twee maanden voordat de Insectenbeurs plaatsvindt zijn alle tafels geboekt! Weer een nieuwe mijlpaal. In totaal staan er 32 standhouders met 82 tafels. Hun aanbod is gevarieerd van vlinders, kakkerlakken, kevers en wandelende takken tot springspinnen. Ook voor bezoekers wordt het dus een hele mooie en interessante beurs. Behoorlijk wat bezoekers hebben al een ticket gekocht, dus ook dat is een goed teken. We blijven jullie uiteraard op de hoogte houden deze laatste twee maanden. Hopelijk tot op de Insectenbeurs op zaterdag 10 oktober in 't Veerhuis te Nieuwegein!
Koen
Chalcosoma chiron

Bericht door Koen »

Dat klinkt heel goed!!
82 tafels lang de tijd om te kwijlen, ik zal zelf wel een emmer en dweil mee nemen om dat kwijl op te ruimen :lol:. Zal ook wel weer een uitbreiding van soorten hier in huis gaan worden gok ik.
En ik zag dat ik nog geen ticket had gekocht, dus dat ook maar meteen even gedaan want hier wil ik zeker langs gaan.
Met vriendelijke groet,
Koen

Nu in kweek:
Eudicella gralli hubini
Pim
Beheerder
Beheerder

Bericht door Pim »

Ja, we zagen jouw ticket langskomen. We zetten je op de lijst! Leuk dat je ook komt, @Koen!
Bij ons weten is er nog nooit zo'n grote verzameling van insectenhouders bij elkaar geweest in Nederland, wellicht niet eens in België. Uiteraard zijn er wel een aantal grotere beursen, maar dat zijn dan voornamelijk reptielenbeurzen waar ook wat insectenkwekers staan.
Plaats reactie