Hallo allemaal,
Ik zal mijzelf eerst even kort voorstellen. Ik ben Bram Temmink. Ik ben vrijwilliger bij de vivarium beurs. Hierbij help ik met het opbouwen van het project. Ik regel daarom ook het insecten deel van het project dit jaar.
Ik hoop dat de vivarium beurs voor de meeste wel bekent is. Als dat niet het geval is leg ik graag nog wat meer uit.
Wij willen graag dit jaar weer insecten tentoonstellen in het project. In tegenstelling tot vorig jaar willen we dit jaar wat grotere en wat meer bijzondere insecten laten zien. Hiermee dacht ik aan een mooi groepje MTU's of een andere grotere soort. Ook zou een neushoorn kever soort heel gaaf zijn.
We zijn ook opzoek naar andere soorten insecten, het hoeven dus niet alleen kevers te zijn.
Onze vraag is dan ook of er mensen zijn die er voor open staat ons hun dieren uit te lenen gedurende de beurs. De dieren komen in hun eigen terarium zodat er geen andere dieren bij zitten. Op de manier waarop we de dieren aan het publiek laten zien is nog alles in te bespreken. Wij hebben geen verdere eisen of wat dan ook.
Als je hier voor open zou staan, ben jij ook alles bepalend over de eisen waarop wij de kever aan het publiek laten zien.
Je kunt mij bereiken door mij een pb te sturen of je kunt mij een berichtje doen op mijn nummer: 0653855403
Met vriendelijke groeten,
Bram Temmink