Terraria Houten of Vivarium
Terraria Houten of Vivarium
Waar zou ik de meeste keuze hebben om een leuke kever te kopen? Terraria beurs in Houten 22 sept al, of op Vivarium? De neushoornkeversoorten spreken me wel aan, maar sta nog open voor andere soorten.
-
- L1
Op het vivarium is een speciaal insectenplein, daar kan je veel halen. Ik moet wel zeggen dat er in Houten steeds meer coleoptera verkopers komen. Betterbeeltes staat er bijna altijd, vaak cedricbeetles en dit keer sta ik er waarschijnlijk zelf ook met wat larven. Neushoornkevers ben ik nog niet veel tegen gekomen, maar wie weet!
P. Marginata
P. Prasina
Ph. Muelleri
E. Hornimanni
Pr. Spec. cyanochlora
S. Guttata
Prionotheca Coronata
P. Prasina
Ph. Muelleri
E. Hornimanni
Pr. Spec. cyanochlora
S. Guttata
Prionotheca Coronata
Dankjewel voor je reactie! Op het aquarium forum waar ook wel wat terarria fanaten zitten zeggen ze juist weer dat in Houten ws meer keuze is haha. Ik kan alleen de deelnemers lijst niet vinden van Houten.. ik krijg mijn man denk ik niet mee naar allebei
Hier kan je de deelnemerslijst van het Insectenplein zien.
-
- L1
Het klopt dat je de lijst van houten nog niet kan vinden, deze wordt meestal ongeveer een week van te voren gepubliceerd. Het komt dan op de site van VHM.
P. Marginata
P. Prasina
Ph. Muelleri
E. Hornimanni
Pr. Spec. cyanochlora
S. Guttata
Prionotheca Coronata
P. Prasina
Ph. Muelleri
E. Hornimanni
Pr. Spec. cyanochlora
S. Guttata
Prionotheca Coronata
Ah oké, top dan houd ik het in de gaten
-
- L1
De deelnemerslijst staat online.
P. Marginata
P. Prasina
Ph. Muelleri
E. Hornimanni
Pr. Spec. cyanochlora
S. Guttata
Prionotheca Coronata
P. Prasina
Ph. Muelleri
E. Hornimanni
Pr. Spec. cyanochlora
S. Guttata
Prionotheca Coronata
Ik zag t ja, maar dan nog moeilijk te zoeken wie er kevers heeft haha.
Maar ik heb in ieder geval contact met cedric beetles, die staan er zelf niet maar zouden, mits ze op tijd uit cocon zijn, een neushoornkever (xylotrupes pubescens) mee kunnen sturen met een ander die er wel staat.
Maar ik heb in ieder geval contact met cedric beetles, die staan er zelf niet maar zouden, mits ze op tijd uit cocon zijn, een neushoornkever (xylotrupes pubescens) mee kunnen sturen met een ander die er wel staat.
Hoi,
Wij van Better Beetles zijn op zowel op Vivarium als komende zondag op Houten aanwezig met verschillende soorten kevers, larven en toebehoren.
Hopelijk tot zondag!
Wij van Better Beetles zijn op zowel op Vivarium als komende zondag op Houten aanwezig met verschillende soorten kevers, larven en toebehoren.
Hopelijk tot zondag!
Hoi we hebben al contact met elkaar gehad via Facebook, maar jullie hebben helaas geen neushoornkever soorten begreep ik