Hoi allemaal,
Nadat ik op de website van Pim terecht kwam en hem mailde raadde hij dit forum aan
Ik ben Mabel, mijn huidige hobby’s zijn aquaria, tuinieren en paardrijden. Ik ben van plan om van mijn kleine leegstaande aquarium (45x30x30cm) een terrarium te gaan maken en hierin een leuke kever gaan houden. Ik ben nu nog vooral veel aan het oriënteren, maar ik geloof dat ik de neushoornkever soorten erg leuk vind
Alvast een eerste vraag, hoe voeg ik foto’s toe? Gebruik een iPad..
Voorstellen
Weinig activiteit lijkt het, is dit forum nog wel actief?
-
- L1
Hoi Maapje,
Het forum is zeker nog actief, echter is het voor mij soms een wat "trage" hobby doordat de stadia soms lang duren dus duurt het even voor er wat te melden valt. Hoe dan ook, voel je welkom! Er is heel veel info te vinden.
Groetjes, Rim
P. Marginata
P. Prasina
Ph. Muelleri
E. Hornimanni
Pr. Spec. cyanochlora
S. Guttata
Prionotheca Coronata
P. Prasina
Ph. Muelleri
E. Hornimanni
Pr. Spec. cyanochlora
S. Guttata
Prionotheca Coronata
Hallo Mabel,
Welkom op het forum.
Om met kevers te beginnen heb je een goede start gemaakt. Hier is heel veel informatie te vinden waarmee je een beslissing kan maken met welke soort(en) je wilt starten.
Heel veel plezier hier.
Pim
P.S. Foto's voeg je toe door op "Bijlagen" onder jouw geschreven bericht te drukken. Mocht je hulp daarbij willen hebben laat het dan weten.
De keverhobby is niet erg groot in Nederland en België, dus verwacht geen tientallen leden per dag op het forum. Wel zijn de actieve leden erg behulpzaam met informatie en het beantwoorden van vragen.
Welkom op het forum.
Om met kevers te beginnen heb je een goede start gemaakt. Hier is heel veel informatie te vinden waarmee je een beslissing kan maken met welke soort(en) je wilt starten.
Heel veel plezier hier.
Pim
P.S. Foto's voeg je toe door op "Bijlagen" onder jouw geschreven bericht te drukken. Mocht je hulp daarbij willen hebben laat het dan weten.
De keverhobby is niet erg groot in Nederland en België, dus verwacht geen tientallen leden per dag op het forum. Wel zijn de actieve leden erg behulpzaam met informatie en het beantwoorden van vragen.