Hallo allemaal!

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Deborah
Ei
Berichten: 9
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 22:15

Hallo allemaal!

Bericht door Deborah »

Hoi allemaal! Ik ben Deborah, ik heb me ooit aangemeld op dit forum maar er niet veel gebruik van gemaakt. Dat ben ik nu wel van plan.

Ik ben m'n insectenhobby weer aan het oppakken en had al nooit heel veel ervaring met kevers maar zeker heel geinteresseerd in in! Op dit moment heb ik 10 L3 MTU larven (kan de officiele naam nooit onthouden). In het verleden heb ik rozenkevers en smaragdkevers gehad. Ook heb ik een aantal miljoenpoten en wandelende takken/bladeren (niet allemaal in 1 bak).

Graag wil ik wat meer kennis op doen en lijkt het mij leuk om onder de mensen te zijn die deze hobby ook leuk vinden. De meeste mensen in mijn omgeving gruwelen ervan.

Dus dat. Vragen beantwoord ik graag!

Deborah
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Deborah,

Wederom welkom op het forum!
Leuk dat je weer met kevers gaat beginnen.
De kevers die je hebt zijn Mecynorhina torquata ugandensis. Welke kleuren heb je?
Hopelijk lukt het je nu, met de informatie op het forum, om langer met jouw kevers bezig te blijven.
Veel plezier hier.

Pim
Deborah
Ei
Berichten: 9
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 22:15

Bericht door Deborah »

Pim schreef: zo 09 apr 2023, 19:51 Hallo Deborah,

Wederom welkom op het forum!
Leuk dat je weer met kevers gaat beginnen.
De kevers die je hebt zijn Mecynorhina torquata ugandensis. Welke kleuren heb je?
Hopelijk lukt het je nu, met de informatie op het forum, om langer met jouw kevers bezig te blijven.
Veel plezier hier.

Pim
Dankje!!!
De ouders waren gemixed, dus nog geen idee wat eruit gaat komen maar kan niet wachten!
Capsicum
Moderator
Berichten: 337
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 15:07

Bericht door Capsicum »

Hartelijk welkom op het forum Deborah!
Veel plezier met de nieuwe start van keverhobby!

Groeten, Arie
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 578
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Welkom (weer) en prachtige soort die Mecynorrhina's. I khou ze ook nog steeds met veel plezier
Live, Larf, Love
Plaats reactie