Kevers in de hoofdrol van mijn afstudeerfilm!

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
estherwillemijn
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: di 20 sep 2022, 12:53

Kevers in de hoofdrol van mijn afstudeerfilm!

Bericht door estherwillemijn »

Beste Kevervrienden!

Mijn naam is Esther en ik ga een film maken met in de hoofdrol de kever! Ik studeer dit schooljaar af aan de Kunstacademie in Utrecht waar ik me nu 3 jaar bezig heb gehouden met 3D animatie.

Ik ben eigenlijk stiekem altijd al bang geweest voor insecten, behalve voor kevers! Kevers hebben gewoonweg iets vriendelijks wat mij heel erg aanspreekt. Op hun enorme variatie aan kleuren en soorten ben ik nog lang niet uitgekeken!

Ik ben me op het moment aan het inlezen over alles wat de kever betreft. Ook ben ik van plan om een (of meerdere) kever(s) in huis te nemen om de beweging en gedrag te bestuderen. Hier wil ik me natuurlijk zo goed mogelijk op voorbereiden en daarom heb ik me aangemeld voor dit forum.

Met enthousiaste groet,
Esther :D
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Superleuk zeg, wat een originele motivatie om bij dit keverforum uit te komen :)! Veel plezier met de echte beestjes & je studieproject, ben al benieuwd naar het resultaat!
Live, Larf, Love
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Esther,

Welkom op het forum.
Superleuk dat je een film gaat maken met een kever in de hoofdrol. Kunnen wij de film ook zien als die af is? Ik ben wel heel benieuwd.
Misschien dat je ooit nog wel eens een soort promofilmpje voor het forum wil/kan maken voor bijvoorbeeld op Vivarium?
Ieder geval heel veel plezier hier met het ontdekken hoe je levende kevers thuis kunt gaan houden.

Pim
Gebruikersavatar
estherwillemijn
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: di 20 sep 2022, 12:53

Bericht door estherwillemijn »

Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik zal zeker en graag de film uiteindelijk met jullie delen, ik hoop dat die rond mei af is! :D
En een promofilmpje maken voor het forum lijkt me ook ontzettend leuk om te doen, Ik zet 'm op de todo lijst! ;)
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Hoi Esther, welkom!
Wat leuk zeg! Ik ben benieuwd naar je film! Als je ergens hulp bij nodig hebt, mag je me altijd vragen: beetlegems@gmail.com

:D 👍
🪲 Beetlegems 🪲
Plaats reactie