Hoi ik ben Romy!

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
RomyV
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 14 nov 2021, 23:04

Hoi ik ben Romy!

Bericht door RomyV »

Hoi allemaal!

Ik dacht dat ik hier al lid was, maar blijkbaar zat ik de hele tijd stiekem via mijn vaders account mee te kijken. Ik ben Romy, de dochter van ArthurV (de gekke Goliathus man)😊. Mijn vader zit al een hele tijd in de hobby maar bij mij begint het nu toch ook meer te kriebelen. Wel ben ik al zo lang als ik me kan herinneren al van de "bakken" oftewel aquaria en terraria.
Verder echt super balen dat Vivarium niet door gaat...

Ik kijk er naar uit om samen met jullie flink door te slaan in deze hobby!πŸ€ͺπŸ‘πŸΌ

Groetjes!
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Romy,

Welkom op het forum.
Lekker stiekem met jouw vaders account meekijken? Lekkere dochter ben jij. πŸ€”πŸ˜…
Nee, beter nu gewoon met jouw eigen account. Goed dat het ook bij jou begint te kriebelen. Het was uiteraard een kwestie van tijd. Je bent natuurlijk al lang bezig met aquaria, maar terraria kunnen er ook bij. Dan gaat de toename van het aantal kevers vanzelf.

Ja, wij zijn ook teleurgesteld dat Vivarium niet kan doorgaan, maar het is heel begrijpelijk. Hopelijk komt er nog wel een vervolg.

Pim
Capsicum
Moderator
Berichten: 329
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 15:07

Bericht door Capsicum »

Welkom!
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Nu echt welkoM!
Live, Larf, Love
RomyV
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 14 nov 2021, 23:04

Bericht door RomyV »

Dankjulliewel allemaal!πŸŽ‰
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Mocht Vivarium volgend jaar toch doorgaan, dan moet je ook maar eens bij het forum op de stand komen staan. πŸ˜‰
RomyV
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 14 nov 2021, 23:04

Bericht door RomyV »

Pim schreef: ↑za 20 nov 2021, 20:04 Mocht Vivarium volgend jaar toch doorgaan, dan moet je ook maar eens bij het forum op de stand komen staan. πŸ˜‰
Dat is goed hoor Pim! Ga jij dan op de AquaRomy stand staan?🀣 Lekker verfrissend, doen we beide eens wat anders! Hahaha!
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

RomyV schreef: ↑zo 21 nov 2021, 22:04
Pim schreef: ↑za 20 nov 2021, 20:04 Mocht Vivarium volgend jaar toch doorgaan, dan moet je ook maar eens bij het forum op de stand komen staan. πŸ˜‰
Dat is goed hoor Pim! Ga jij dan op de AquaRomy stand staan?🀣 Lekker verfrissend, doen we beide eens wat anders! Hahaha!
Prima idee. Ga ik jouw ouders op stang jagen.
RomyV
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 14 nov 2021, 23:04

Bericht door RomyV »

Pim schreef: ↑ma 22 nov 2021, 12:48
RomyV schreef: ↑zo 21 nov 2021, 22:04
Pim schreef: ↑za 20 nov 2021, 20:04 Mocht Vivarium volgend jaar toch doorgaan, dan moet je ook maar eens bij het forum op de stand komen staan. πŸ˜‰
Dat is goed hoor Pim! Ga jij dan op de AquaRomy stand staan?🀣 Lekker verfrissend, doen we beide eens wat anders! Hahaha!
Prima idee. Ga ik jouw ouders op stang jagen.

Geloof mij, dat is niet makkelijk, en ik heb al heel wat jaar ervaring met ze.🀣
Plaats reactie