Hulp op de forumstand nodig - helaas niet meer nodig

Alles over Vivarium 2021 - helaas is het afgelast deze keer.
Gesloten
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Hulp op de forumstand nodig - helaas niet meer nodig

Bericht door Pim »

Dit jaar wordt het de 10e keer dat het Coleoptera-forum op Vivarium staat - een gaaf jubileumjaar dus! Door omstandigheden is er echter wel extra hulp nodig bij het opbouwen van het Insectenplein willen we er een spetterende editie van maken.
Normaliter begonnen we op de donderdag voor Vivarium al daarmee (tafels in de juiste vorm zetten, tafels aankleden en dergelijke). Of we donderdag al beginnen of vrijdag hangt af van de hoeveelheid terraria en de aankleding die we met z'n allen kunnen meenemen. De "normale" stellages met elk drie grote terraria die we al een behoorlijk aantal jaren hadden zijn gesneuveld helaas en komen dus niet meer terug. Misschien kunnen we ook toe met alleen de vrijdag opbouwen, als we genoeg hulp hebben.
Wat we aan hulp kunnen gebruiken:
  • Creatieve hulp bij de inrichting van de stand
  • Andere creatieve ideeën en de uitvoering daarvan
  • Extra terraria (met kevers erbij uiteraard)
  • Een stellage met terraria (zou leuk zijn!)
  • Hulp achter de stand (als we toch behoorlijk wat tafels weten in te richten ;) )
Wie op een of meerdere punten zou willen bijdragen aan een succesvol Insectenplein kan het beste mij een pb sturen met een voorstel. Dan kan ik bekijken wat er allemaal mogelijk is. Ik ben benieuwd!
Gesloten