Tafels

Alles over Vivarium 2019, waar het forum weer zal staan met een mooie stand en een nog groter Insectenplein! Wederom in het Autotron Rosmalen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Tafels

Bericht door Pim »

Op het Insectenplein op Vivarium (2 en 3 november) hebben we waarschijnlijk nog een tweetal tafels te vergeven door een afzegging. Is er iemand die interesse heeft om daar te gaan staan met kevers, wandelende takken of andere insecten? Per tafel kost het slechts €30 voor 2 dagen. Er is al een gegadigde, maar dat is nog niet zeker. Laat snel weten of je er wilt staan. Je kan mij een pb sturen.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Iemand interesse?
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Zo jammer van mijn weinige aanwezigheid het komende Vivarium, ik verwacht dat ik bij de volgende keer wel graag een tafel zou willen huren :) (maarja, daar heb je nu niets aan)
🪲 Beetlegems 🪲
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

lous77 schreef: di 10 sep 2019, 14:22 Zo jammer van mijn weinige aanwezigheid het komende Vivarium, ik verwacht dat ik bij de volgende keer wel graag een tafel zou willen huren :) (maarja, daar heb je nu niets aan)
Dan ga je er zo maar van uit dat we er volgend jaar weer mogen staan. :D :lol:
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Pim schreef: di 10 sep 2019, 23:11 Dan ga je er zo maar van uit dat we er volgend jaar weer mogen staan. :D :lol:
Natuurlijk ga ik daar van uit! Is toch de leukste stand van het hele Vivarium? :grin:
🪲 Beetlegems 🪲
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Even een bakje uitgespit. Zouden er genoeg Protaetia cuprea bourgini mee willen naar Vivarium? :D :D
Bijlagen
Genoeg voor Vivarium.jpg
Gebruikersavatar
bas
Mecynorhina torquata ugandensis
Berichten: 759
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 14:26

Bericht door bas »

Yes! Gaaf! :D

Ik heb nog een zwik Stephanorrhina guttata guttata, een stuk of 10 Dicronorrhina derbyana derbyana, een aantal Mecynorhina torquata ugandensis en een kweekgroep Protaetia cuprea obscura die actief zijn. Zal meenemen wat er tegen die tijd nog leeft.
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

@Pim; mooi groepje! :D

@Bas; Ok, dan zal ik mijn 5 Stephanorrhina's niet meenemen, dat is dan niet echt nodig :)
🪲 Beetlegems 🪲
Plaats reactie