Er zijn 73 resultaten gevonden
- ma 20 dec 2010, 12:37
- Forum: Foto's en filmpjes
- Onderwerp: Nog meer elephas gekte!
- Reacties: 7
- Weergaves: 5225
Re: Nog meer elephas gekte!
prachtig
:)
- ma 08 nov 2010, 13:39
- Forum: Foto's en filmpjes
- Onderwerp: Impressionante Chalcosoma caucasus
- Reacties: 46
- Weergaves: 35288
- vr 22 okt 2010, 15:44
- Forum: Foto's en filmpjes
- Onderwerp: Impressionante Chalcosoma caucasus
- Reacties: 46
- Weergaves: 35288
Re: Impressionante Chalcosoma caucasus
Hij is prachtig geworden!!

- vr 22 okt 2010, 15:43
- Forum: Foto's en filmpjes
- Onderwerp: Dynastes hercules morishimai
- Reacties: 7
- Weergaves: 4745
Re: Dynastes hercules morishimai
Heel erg mooi

- ma 27 sep 2010, 16:33
- Forum: Foto's en filmpjes
- Onderwerp: M ugandensis
- Reacties: 9
- Weergaves: 5559
Re: M ugandensis
prachtige dieren 
- ma 27 sep 2010, 16:32
- Forum: Foto's en filmpjes
- Onderwerp: Golofa eacus
- Reacties: 30
- Weergaves: 15150
Re: Golofa eacus
Dank u Dank u 
- zo 26 sep 2010, 16:46
- Forum: Foto's en filmpjes
- Onderwerp: Golofa eacus
- Reacties: 30
- Weergaves: 15150
Re: Golofa eacus
Ondertussen zijn de larven alweer L3




- zo 26 sep 2010, 16:41
- Forum: Foto's en filmpjes
- Onderwerp: Anthia sexgutatta
- Reacties: 7
- Weergaves: 5158
Re: Anthia sexgutatta
Erg mooie diertjes !
Zou deze ook erg graag willen hebben.
Ik kan alleen geen Nederlandse info over de kevertjes vinden.
En of ze giftig ,moelijk te houden , en of ze duur zijn.
Misschien dat jij mij wat info kan geven.
keep up the good work ^^
Hallo :)
Ze zijn niet moeilijk te houden alleen ...
Zou deze ook erg graag willen hebben.
Ik kan alleen geen Nederlandse info over de kevertjes vinden.
En of ze giftig ,moelijk te houden , en of ze duur zijn.
Misschien dat jij mij wat info kan geven.
keep up the good work ^^
Hallo :)
Ze zijn niet moeilijk te houden alleen ...
- ma 23 aug 2010, 22:49
- Forum: Foto's en filmpjes
- Onderwerp: determinatie grote snuitkever
- Reacties: 2
- Weergaves: 2649
Re: determinatie grote snuitkever
Ik denk dat dit de Rhynchophorus ferrugineus is
leeft op palmbomen
- zo 22 aug 2010, 19:13
- Forum: Algemeen
- Onderwerp: Kevers in België
- Reacties: 24
- Weergaves: 13309
Re: Kevers in België
Ik kweek geregeld O. nasicornis. Heb nu 8 L3 larven in kweek en zou hiermee verder kweken.
Mijn vorige generatie heeft mij mooie exemplaren opgeleverd (mannetjes en vrouwtjes van 39-40 mm).
Ik laat je wel weten wanneer ik er in de aanbieding heb. ;)
Ivm mijn uitlating over het "beschermd" zijn ...
Mijn vorige generatie heeft mij mooie exemplaren opgeleverd (mannetjes en vrouwtjes van 39-40 mm).
Ik laat je wel weten wanneer ik er in de aanbieding heb. ;)
Ivm mijn uitlating over het "beschermd" zijn ...

