Bij een boek?
Je zou maar een bibliotheek beheren en de keverboeken collectie willen uitbreiden. Zit je binnen een mom van tijd met allemaal hokken in je huis Super gaaf man!
Leuk leuk die larven!!! Ik ben benieuwd naar gewichtsafmetingen en dergelijke! Ik vind het altijd interessant ervaringen van andere kwekers te vernemen!
Ik hoop alleen voor lichyi dat je wel paartjes hebt, want degene op de foto zijn wel L2 en het geslacht bepalen hiervan is heel moeilijk...
Gaaf zeg!!!!
Ook meteen erg duidelijk dat het dus prima verzonden wordt en de larven niet dood aankomen,
evenals je verrassings-setje!
Vind het een prachtige soort!!!
Hou ons op de hoogte
Leuk leuk die larven!!! Ik ben benieuwd naar gewichtsafmetingen en dergelijke! Ik vind het altijd interessant ervaringen van andere kwekers te vernemen!
Ik hoop alleen voor lichyi dat je wel paartjes hebt, want degene op de foto zijn wel L2 en het geslacht bepalen hiervan is heel moeilijk...
In ieder geval hou ons maar op de hoogte
Mvg,
Tom
hallo Tom
Vergis je niet in de foto,s hoor de rechte foto is een lichyi die zijn L3 de linkse zijn de Megasoma,s
Petra schreef:Gaaf zeg!!!!
Ook meteen erg duidelijk dat het dus prima verzonden wordt en de larven niet dood aankomen,
evenals je verrassings-setje!
Vind het een prachtige soort!!!
Hou ons op de hoogte
Dankjewel en zal ik zeker doen:)
En ja Li-An-Shn uit Taiwan is zeer betrouwbaar en verkoopt goed materiaal
In ieder geval hou ons maar op de hoogte
Mvg,
Tom
hallo Tom
Vergis je niet in de foto,s hoor de rechte foto is een lichyi die zijn L3 de linkse zijn de Megasoma,s
Hehe ok Dan geldt het voor de Megasoma's he
Dat lijkt mij dan een mannetje dat je daar gefotografeerd hebt! Mooi zo!