Hoi Iedereen!
Jaren geleden ben ik erg fanatiek geweest in het kweken van kevers, en hier helaas mee gestopt door tijd en plaatsgebrek. Doordat mijn vriendin een tijdje terug een kistje met gedroogde kevers vond in mijn ouderlijk huis en dit wel erg interessant vond zijn we weer eens een beetje rond gaan kijken. We hebben rustig aan alweer een aantal soortjes aangeschaft en de hobby begint bij mij weer heel erg te kriebelen! Hoewel we de hobby gaan combineren met onze studie hopen we er toch zo veel mogelijk tijd in te kunnen steken en weer een leuke soorten database op te bouwen:)
Wij zijn ook erg benieuwd naar de beurs in Nieuwegein, gaan er zeker bij proberen aanwezig te zijn. Ben erg benieuwd hoe het deze dagen staat met de kever hobby!
Vriendelijke groet
Arthur en Nadine
ps, waar kan het door komen dat ik geen pb's kan sturen, en nog geen inbox heb?
I'll be back
Hallo Arthur en Nadine,
Leuk dat je opnieuw kevers bent gaan kweken.
Welkom op het leukste keverforum.
Kol, Nicolai
Leuk dat je opnieuw kevers bent gaan kweken.
Welkom op het leukste keverforum.
Kol, Nicolai
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Welkom terug bij het keveren ! Fijn dat je nooit meer van het virus bent genezen
Welke soorten vond je het leukst uit je vorige kweek periode ?
Je berichten en inbox zijn zo zichtbaar als het goed is...

Je berichten en inbox zijn zo zichtbaar als het goed is...
Bedankt!:)
De meest fascinerende soorten die ik gehad heb zijn toch wel de Odontolabis belicossa en de Prosopocoilus astacoides. Helaas is echt 'kweken' er bij deze soorten nooit van gekomen omdat ik ze toen weg gedaan heb, hoe dom denk ik nu
De meest fascinerende soorten die ik gehad heb zijn toch wel de Odontolabis belicossa en de Prosopocoilus astacoides. Helaas is echt 'kweken' er bij deze soorten nooit van gekomen omdat ik ze toen weg gedaan heb, hoe dom denk ik nu

- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ach het is nooit te laat om opnieuw te beginnen !