Matthijs
Matthijs
Hallo, ik ben Matthijs. Ik ben heel geinteresseerd in kevers. Vooral de Dynastes Hercules Hercules, ik heb er niet zoveel ervaring mee maar thuis kweek ik al wel de Tenebrio Molitor. Ik heb ook al op vele andere sites gekeken of ik mooie kevers kon vinden om te kweken in het voorjaar. De Meikever vind ik zelf ook mooi vanwegen zijn antennes en zijn mooie roestbruine schild. Nou dit was mijn voorstelling over mijzelf. Groetjes : Matthijs 

Welkom
psg 1,Psg 5,psg 9,Psg 270,Baardagaam,Pachnoda marginata peregrina,Morio,
Eudicella euthalia bertherandi
Eudicella euthalia bertherandi
Hoi Matthijs,
Leuk dat je het forum gevonden hebt en je aangemeld hebt. Informatie over de kevers die je wilt gaan houden zal je hier zeker vinden! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum, dus heel veel plezier!
Groeten,
Pim
Leuk dat je het forum gevonden hebt en je aangemeld hebt. Informatie over de kevers die je wilt gaan houden zal je hier zeker vinden! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum, dus heel veel plezier!
Groeten,
Pim
Welkom.
Welkom 

ik heb kevers
rotaetia pryerie oshimana
Pachnoda Marginata Peregrina
Pachnoda aemula
rotaetia pryerie oshimana
Pachnoda Marginata Peregrina
Pachnoda aemula
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Matthijs heel hartelijk welkom op het forum !
welkom Matthijs
Hallo Matthijs,
Als je interesse in Dynastes hercules hercules hebt kan je mij gerust eens een berichtje sturen; ik heb er zeer binnenkort terug in de aanbieding!
De meikever is jammer genoeg heel erg moeilijk te kweken, daar de larven ervan zich met levende wortels voeden.
Als je interesse in Dynastes hercules hercules hebt kan je mij gerust eens een berichtje sturen; ik heb er zeer binnenkort terug in de aanbieding!

De meikever is jammer genoeg heel erg moeilijk te kweken, daar de larven ervan zich met levende wortels voeden.
Welkom op het forum 

Cyprolais aurata
Cyprolais hornimani
Pachnoda aemula
Pachnoda marginata peregrina
Cyprolais hornimani
Pachnoda aemula
Pachnoda marginata peregrina
Welkom