Even voorstellen
Even voorstellen
Hallo allemaal,
Ik ben Tim (21 jaar) en ben al zo'n 8 jaar bezig met insecten. Dieren die ik tot nu toe heb gehad/heb zijn vogelspinnen, kakkerlakken, wandelende takken, kevers en krekels. Naast deze hobby ben ik net afgestudeerd aan de Hogeschool HAS Den Bosch aan de opleiding Dier- en Veehouderij. Dit betekent dat ik nu op zoek ben naar werk.
Hiernaast heb ik een hobby als valkenier en ben in het bezit van een valkeniersakte.
Ik hoop dat jullie een beetje een idee hebben wie ik ben.
Groeten Tim
Ik ben Tim (21 jaar) en ben al zo'n 8 jaar bezig met insecten. Dieren die ik tot nu toe heb gehad/heb zijn vogelspinnen, kakkerlakken, wandelende takken, kevers en krekels. Naast deze hobby ben ik net afgestudeerd aan de Hogeschool HAS Den Bosch aan de opleiding Dier- en Veehouderij. Dit betekent dat ik nu op zoek ben naar werk.
Hiernaast heb ik een hobby als valkenier en ben in het bezit van een valkeniersakte.
Ik hoop dat jullie een beetje een idee hebben wie ik ben.
Groeten Tim
welkom
sja sja... kep stiekem pas een idee als ik wat foto's van je diertjes mag zien
Nee grapje, welkom hier. Ik hoop dta je wat foto's van beide dieren online wilt zetten.
Mvg Mike

Mvg Mike
Hierbij een foto van m'n jachtvogel.

Van m'n insecten heb ik zo geen goede foto's. Op het moment heb ik een mexicaanse roodknie vogelspin, peruphasma schultei, Extatosoma tiaratum, chlorocala africana oertzeni. Ik heb een tijd terug wat meer kevers gehad zoals Xylotrupes gideon, Mecynorrhina ugandensis, Pachnoda marginata en verschillende Eudicella soorten.
Doordat ik de laatste jaren erg druk ben geweest heb ik het meeste verkocht omdat ik hier gewoon weg geen tijd meer voor had. Toen de tijd heb ik altijd op het forum invertebrate-focus.be gezeten. Deze is er helaas al een tijd niet meer.

Van m'n insecten heb ik zo geen goede foto's. Op het moment heb ik een mexicaanse roodknie vogelspin, peruphasma schultei, Extatosoma tiaratum, chlorocala africana oertzeni. Ik heb een tijd terug wat meer kevers gehad zoals Xylotrupes gideon, Mecynorrhina ugandensis, Pachnoda marginata en verschillende Eudicella soorten.
Doordat ik de laatste jaren erg druk ben geweest heb ik het meeste verkocht omdat ik hier gewoon weg geen tijd meer voor had. Toen de tijd heb ik altijd op het forum invertebrate-focus.be gezeten. Deze is er helaas al een tijd niet meer.
-
- L3
Welkom!
Mooie hobby's heb je!!
Mvg Arne
Mooie hobby's heb je!!
Mvg Arne
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Tim en een heel hartelijk welkom om het forum ! Wouw wat een bizar mooie hobby heb je zeg ! Ik ben echt diep onder de indruk van de schoonheid van je vogel ! Heeft hij/zij ook een naam ? Toen het invertebrate-focus verdween heeft forum-mamma Petra dit forum opgestart om zo de stroom aan kever informatie een eigen plek te geven...
Haar naam in Aino. Dit is een Finse naam omdat zij een finse havik is. De naam betekent "de enige echte" Bij jachtvogels is het traditie om een naam met betekenis te geven nadat ze twee waardige prooien hebben geslagen. Vandaar dat er zo goed over is nagedacht.
Ha Tim,
welkom op het forum,
je hebt inmiddels toegang tot de rest van het forum!
Erg boeiende lijkt me je valkenier-hobby, vind Aino echt een prachtige vogel zeg!!!
Veel plezier hier!
Groetjes Petra
welkom op het forum,
je hebt inmiddels toegang tot de rest van het forum!
Erg boeiende lijkt me je valkenier-hobby, vind Aino echt een prachtige vogel zeg!!!
Veel plezier hier!
Groetjes Petra
Je eigen gras is groener dan je denkt
welkom Tim