Wie ben ik

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
wilco
Ei
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 28 mar 2011, 16:18

Wie ben ik

Bericht door wilco »

Hoi ik ben Wilco.

Vader van Jako en Tyco. In het verleden heb ik wel een wandelende takken gehouden en na enkele bezoeken aan Artis was mijn interesse voor insecten weer enigszins gegroeid. Mede doordat de kinderen de insecten daar zeer interessant vonden. Voor al de jongste lijkt een insectoloog in de dop.
Al die tijd heb ik het idee gehad op weer eens een soort insect te gaan houden naast het aquarium dat ik al sinds jaar en dag heb. Echter in dierenwinkels kom je ze nooit tegen.

Wat scherste mijn verbazing toen ik op het vivarium in Nieuwegein de stand van Coleoptera aan trof. Na een gesprek je Petra??? heb ik 5 Pachonda marginata peregrina's mannetjes gekocht en een mini terrarium.

Hopelijk is dit het begin van een leuke (en vooral betaalbare) hobby voor mij en vooral voor de kinderen.

Via dit forum hoop ik de informatie en een paar vrouwtje te vinden voor een succes volle kweek.

M. v. gr. Wilco.
Petra
Parend imago
Berichten: 769
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:49

Bericht door Petra »

Hoi Wilco,

welkom op het forum!
Het zou goed kunnen dat je mij gesproken hebt,
in elk geval helemaal super dat je je aangemeld hebt en ik zal je toegang geven tot de rest van het forum!
Veel plezier hier en met je pachnoda's 8-)
Je eigen gras is groener dan je denkt
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Ha Wilco, Jako en Tyco en heel hartelijk welkom op het forum ! Volgens mij heb ik met jullie gesproken, de insectoloog in spe had half lang haar toch ?! Misschien een beetje verwarrend maar Hansje Pansje = dus een vrouw ;)
Gebruikersavatar
Sam
Megasoma actaeon
Berichten: 426
Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 20:23

Bericht door Sam »

Welkom Wilco, Jako en Tyco. Betaalbaar is de hobby zeker. Mag ik vragen waarom jij alleen mannetjes hebt gekocht?
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Omdat wij alleen mannetjes aanboden ;)
Gebruikersavatar
Sam
Megasoma actaeon
Berichten: 426
Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 20:23

Bericht door Sam »

Oh, waren de vrouwtjes op, ofwat?
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

welkom
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Als men een impuls aankoop doet of het blijkt toch niet je hobby te zijn dan zit je niet met nakweek en een bak vol kever. Dan sterven de mannen en dan is het klaar. Dat vonden we wel zo verantwoord. ;)
Gebruikersavatar
Sam
Megasoma actaeon
Berichten: 426
Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 20:23

Bericht door Sam »

Hansje Pansje schreef:Als men een impuls aankoop doet of het blijkt toch niet je hobby te zijn dan zit je niet met nakweek en een bak vol kever. Dan sterven de mannen en dan is het klaar. Dat vonden we wel zo verantwoord. ;)
Daar ben ik het volledig mee eens. En alleen die moeite willen doen om een vrouwtje te vinden zullen wel echt geïnteresseerd zijn.
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Juist !
Plaats reactie