greenhorn

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
baryonyx
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 20 mar 2011, 16:18

greenhorn

Bericht door baryonyx »

goeiedag,

ik ben eindelijk op een nederlandstalig forum terecht gekomen over kevers. Natuurlijk was ik er naar op zoek, want ik zou graag ook met kevers beginnen. Het is ontsproten uit het feit dat ik het prachtige en interessante beestjes vind, en sommige springen er voor mij uit, zoals Allotopus moellenkampi moseri of dynastes hercules hercules, maar uit ervaring weet ik dat een mooi dier ook niet altijd te houden is, daarom kom ik hier wat informatie zoeken over huisvesting en aankoop, want waar koop je in de eerste plaats dergelijk diertje?

ik ben zelf niet echt een berichtplaatser, eerder een stille meelezer want ik vergaar ontzettend graag informatie en meningen/ervaringen over dieren die ik nog niet ken.

ohja, ik ben 24 en ben uit Vlaanderen (België)
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Baryonyx,

Welkom op het forum! Nou, voor informatie zit je hier wel goed. En je hoeft niet veel te posten, maar als je ervaring opgedaan hebt is het natuurlijk wel leuk om anderen ook met jouw ervaringen te kunnen helpen, toch? Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Veel plezier!

Groeten,

Pim
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

We hebben een absolute Dynastes hercules topper, Bahamut. Hij heeft regelmatig dieren in de aanbieding en is een bron van informatie !
Gebruikersavatar
Sam
Megasoma actaeon
Berichten: 426
Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 20:23

Bericht door Sam »

Hallo Baryonyx, welkom op het keverforum.
En nog een vraagje: Kan ik uit je naam afleiden dat jij ook zoals mij enorm geïnteresseerd bent in dinosauriërs?
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

welkom
Bahamut
Moderator
Berichten: 1289
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 03:17

Bericht door Bahamut »

Beste Baryonyx,

Welkom op dit forum!
Hopelijk kan je hier terecht met al jouw vragen en vervoeg je weldra onze keverkweekgemeenschap!

Ik ben intensief bezig met de kweek van o.a. verschillende Dynastes hercules spp. en vooral de D. h. hercules.

Laat maar iets van je horen indien je vragen hebt!

Mvg,
Tom
baryonyx
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 20 mar 2011, 16:18

Bericht door baryonyx »

dank je allen voor de verwelkoming,
ik heb al ondervonden dat ik hier mijn vragen ga beantwoord krijgen, hopelijk kan ik binnenkort overgaan op de aanschaf van men eerste keversoort.

@Sam, dino's in de figuurlijke zin dan, want ik heb ook veel intresse in reptielen en ben zelf ook houder van enkele soorten landschildpadden
Petra
Parend imago
Berichten: 769
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:49

Bericht door Petra »

Welkom op het forum,
leuk dat je de weg hierheen hebt gevonden 8-)

Veel plezier op het forum, ik denk dat al je vragen met enthousiasme beantwoord zullen worden :D
Je eigen gras is groener dan je denkt
Plaats reactie