Hallo!

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Lvet
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: do 19 mei 2011, 12:07

Hallo!

Bericht door Lvet »

Ik ben Levent, 21 jaar. Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in alles wat kruipt en vliegt. Als klein kind had ik wandelende takken, tegenwoordig een vogelspin en mieren én wat rozenkevers die ik bij jullie stand op de Vivariumbeurs heb gekocht. Verder genieten hogere dieren, maar ook planten mijn aandacht. Eigenlijk alles wat leeft, wekt mijn interesse.
Ik zou uiteraard veel meer willen hebben, maar vooral gebrek aan ruimte (studentenkamertje hè?) belemmert dit. Bovendien probeer ik impulsaankopen te vermijden, want de diertjes kiezen er niet zelf voor. Eerst altijd goed inlezen dus.

Nu bevallen de rozenkevers erg goed (lekker makkelijk), maar ik was hiervoor al erg geïnteresseerd in kevers, vooral door hun robuuste, maar vaak ook verfijnde schoonheid. Vandaar dat ik me aangemeld heb op dit forum, dan kan ik me verder inlezen en wellicht in de toekomst ook wat diertjes aanschaffen. Ik ben voorlopig niet zozeer geïnteresseerd in het kweken, maar voornamelijk in het grootbrengen van de diertjes. Bovendien heb je een mooie trofee als de diertjes sterven; insecten prepareren vind ik namelijk ook erg leuk.

Groeten Levent
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Ha Levent en welkom ! Leuk dat de Vivarium beurs de doorslag gaf om toch aan deze geweldige hobby te beginnen en het goed bevalt ! Veel inlees plezier toegewenst !
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

welkom
Petra
Parend imago
Berichten: 769
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:49

Bericht door Petra »

Hoi Levent,

van harte welkom, erg leuk voorstelbericht heb je geplaatst!
Fijn dat de pachnoda's bevallen, veel plezier op het forum,
je hebt inmiddels toegang tot de rest van het forum.
Je eigen gras is groener dan je denkt
Gebruikersavatar
Sam
Megasoma actaeon
Berichten: 426
Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 20:23

Bericht door Sam »

Welkom Levent, Ik vind kevers ook zo cool door hun robuuste uiterlijk.
Lvet
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: do 19 mei 2011, 12:07

Bericht door Lvet »

Bedankt allemaal!
Plaats reactie