hoi

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
gifkikker
Ei
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 28 mar 2011, 20:25

hoi

Bericht door gifkikker »

Hallo allemaal

Ik ben Christiaan 30 jaar en kom uit het verre zuiden ( heerlen)

Afgelopen vivariumbeurs ben ik bij de stand van jullie forum beland en heb ik een tijdje met Pim staan kletsen. Deze wees mij dan ook naar dit forum en ik ben blij dat ik het gevonden heb aangezien er verder weinig info te vinden is op internet.

Ik heb op dit moment 14 paludariums met gifkikkers en er lopen een paar phelsuma los in de kikkerkamer. daarnaast heb ik 15 optrek bakken voor jongen.

Als alles goed gaat krijg ik van een vriend over een paar maanden 3 Dorcus titanus, welke hij heeft gekregen als geschenk uit japan. Aangezien hij er zelf absoluut geen plaats voor heeft en ik wel ruimte over heb komen ze naar mij toe. Maar ervaring heb ik dus nog totaal niet, daarom ben ik dus ook op dit forum, om te lezen ( en leren) en om andere mensen te ontmoeten die met deze soort bezig zijn.

mochten jullie vragen hebben, stel ze gerust.

grtz Christiaan
Gebruikersavatar
Sam
Megasoma actaeon
Berichten: 426
Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 20:23

Bericht door Sam »

Welkom Christiaan, Harald weet meer over Dorcus titanus en andere Lucanidae dacht ik.
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

welkom ;)
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Christiaan,

Uiteraard ook welkom hier, net als op de Vivariumbeurs. Leuk dat je jezelf aangemeld hebt. Jouw honger naar informatie over Dorcas titanus is te stillen nu je toegang tot de rest van het forum hebt. Veel plezier en hopelijk kunnen wij ook weer van jou leren als je ervaring met deze soort opdoet!

Groeten,

Pim
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Welkom Christiaan !!! Jeetje nog iemand met een complete dierentuin :D Je hebt ook een eind gereden Heerlen :arrow: Nieuwegein !
Midas
L1
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 15:18

Bericht door Midas »

welkom hier op het forum
Plaats reactie