Ik ben nieuw.

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
jan-martin
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 06 mei 2019, 20:49

Ik ben nieuw.

Bericht door jan-martin »

Hallo,

Ik ben door een kennis in het bezit gekomen van een bakje met Chlorocala africana africana. Die mooie groene.
Omdat ik wel info wilde hebben ben ik op internet gaan struinen. En dan kom je het Coleoptera-forum tegen. Gelijk maar geregistreerd en voor stellen hoort daar ook bij.
Ik ben Jan-Martin Krikken. 65 jaar 'jong', ben getrouwd en woon in Schoonebeek. Heb thuis ook nog pijlgifkikkers maar ben wel gaan minderen om dat ik de oude badkamer (kikkerkamer) nodig had.
De terra voor de kevers nemen wel iets minder ruimte in en ik ben benieuwd of deze uitbreiding bevalt.
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Hoi Jan-Martin en welkom!
Pas maar op, voor je het weet slaat het kevervirus toe :lol:
🪲 Beetlegems 🪲
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Wat leuk, welkom hier! bij mij is het andersom: ik heb mijn eerste dendrobates auratus recent neergezet ;)
Live, Larf, Love
Gebruikersavatar
Benjamin
Pop
Berichten: 154
Lid geworden op: wo 13 mar 2019, 15:34

Bericht door Benjamin »

Hoi Jan-Martin, wees gerust, hier vindt je alle info die je nodig hebt voor een goede kweek. Maar dan ook echt alles!
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Jan-Martin,

Welkom op het forum. Leuk dat je wat kevers gekregen hebt en nu meer wilt weten. Zoals Benjamin al zei is hier enorm veel informatie te vinden, waar je mee aan de slag kan. Heel veel plezier hier op het forum.
jan-martin
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 06 mei 2019, 20:49

Bericht door jan-martin »

Bedankt allemaal voor de reacties.
Ik ben me al druk aan het inlezen en zie dat er heel veel info op het forum staat.
deneesi
Ei
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 03 mar 2019, 18:13

Bericht door deneesi »

Hoi en welkom op het forum! :D
Cyprolais Aurata | Pachnoda marginata | Mecynorhina Torquata | Oryctes Nasicornis | En hopelijk meer binnenkort!

Instagram @vitabeetle
Plaats reactie