Substraat kopen

Hier kun je alle algemene vragen en informatie over kevers plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Substraat kopen

Bericht door Lous »

Weet iemand waar ik een beetje goed substraat kan kopen voor een niet al te dure prijs, en liefst in eigen land?
🪲 Beetlegems 🪲
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

"Substraat"? Welk substraat bedoel je? Er is blad, witrothout, kinshi, flake soil, black soil. Beetles Lab op Facebook is een goede uit België. In Nederland richt bijna niemand zich, voor zover ik weet, op de productie van grotere hoeveelheden van verschillende soorten substraat.
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Pim schreef: wo 20 mar 2019, 22:43 "Substraat"? Welk substraat bedoel je? Er is blad, witrothout, kinshi, flake soil, black soil.
Ik doelde niet op een specifieke soort, ben gewoon benieuwd of er in ons land een leverancier is. Ik zal Beetles Lab even checken, bedankt!
🪲 Beetlegems 🪲
Gebruikersavatar
Benjamin
Pop
Berichten: 154
Lid geworden op: wo 13 mar 2019, 15:34

Bericht door Benjamin »

Hoe snel verstuurt Beetles Lab normaal gezien? Ik moet het voor zondag namelijk binnen hebben.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Die verstuurt redelijk snel. Ik zou het gewoon proberen.
Gebruikersavatar
Benjamin
Pop
Berichten: 154
Lid geworden op: wo 13 mar 2019, 15:34

Bericht door Benjamin »

Aangezien Beetles Lab nog niet gereageerd heeft, hebben jullie goede ervaringen met www.beetleshouse.com? Zij zijn namelijk ook niet zo duur.
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Benjamin schreef: ma 01 apr 2019, 10:06 Aangezien Beetles Lab nog niet gereageerd heeft, hebben jullie goede ervaringen met www.beetleshouse.com? Zij zijn namelijk ook niet zo duur.
Niemand ervaring met bovenstaande leverancier? Ik ben er, net als Benjamin, ook wel nieuwsgierig naar :)
🪲 Beetlegems 🪲
Gebruikersavatar
Benjamin
Pop
Berichten: 154
Lid geworden op: wo 13 mar 2019, 15:34

Bericht door Benjamin »

Ik wil t best een keer uitproberen maar de levertijd is zo lang omdat het in Frankrijk is. Ik ga er uiteindelijk denk ik wel bestellen als Beetles lab niet reageert. Dan zal ik hier wel posten of de kwaliteit goed is.
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Benjamin schreef: wo 03 apr 2019, 12:31 Ik wil t best een keer uitproberen maar de levertijd is zo lang omdat het in Frankrijk is. Ik ga er uiteindelijk denk ik wel bestellen als Beetles lab niet reageert. Dan zal ik hier wel posten of de kwaliteit goed is.
Valt wel mee hoor. Een dag of 3.
🪲 Beetlegems 🪲
Plaats reactie