Het gaat echt gebeuren!!!!!

Alles over Vivarium 2016, waar het forum weer zal staan met een mooie stand!
Mr.B
Megasoma elephas elephas
Berichten: 351
Lid geworden op: zo 03 jan 2016, 18:14

Bericht door Mr.B »

De stand zag er goed uit mensen! Goed voor elkaar!
Het was ook lekker druk. Hopelijk komen er weer wat enthousiaste keveraars bij.
Ook erg leuk om eens wat mensen van het forum in het wild te ontmoeten. :D

Succes nog vandaag en morgen!
Arietuur
Oryctes nasicornis grypus
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 08:51

Bericht door Arietuur »

In het wild :lol:

Inderdaad complimenten voor iedereen die hard gewerkt heeft om dit allemaal te regelen en op te bouwen. Zag er erg goed uit! Geweldig om de verbazing steeds weer bij bezoekers te zien wanneer bv de megasoma's op de stand echt blijken te leven xd

Veel plezier nog morgen allemaal en succes met afbouwen!
ewoud
Dynastes granti
Berichten: 451
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 11:54

Bericht door ewoud »

Met een dikke pluim voor Pim en Ruby, de drijvende krachten achter de organisatie en inrichting van het insektenplein!! Het was een daverend succes!
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Heel erg bedankt voor de pluim Ewoud. Het was inderdaad een groot succes weer deze keer, mede door de geweldige hulp van Bas, Nicolai en jezelf op de forumstand.

Wil ook nog even aantekenen dat het succes ook mede te danken is aan de inzet van Tom, Linde, Mark, Thomas en Geert. Tevens natuurlijk ook de mannen van Ant's Farm en Outdoor Education. Zonder jullie allemaal was het een veel kleiner en minder aantrekkelijk Insectenplein geweest. Hulde voor al jullie bijdragen! We hopen dat jullie er volgend jaar ook weer bij zijn.
Suzanne
L2
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 22 nov 2015, 16:48

Bericht door Suzanne »

Het was een mooie stand.. Mooie dieren en de heren waren er druk mee.
Ook een aantal dames. :D ik heb nog even een mooie kever vast gehouden .. wilde me niet los laten :P
https://www.facebook.com/hoelagirl
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Wat was het ge-wel-dig afgelopen weekend !!! Als eerste wil ik graag Pim, Bas, Ewoud, Tom, Linde, Mark, Thomas, Geert de mannen van de Ants farm en Outdoor education bedanken voor hun enthousiastme en inzet :D Wat een daverend succes was het weer ! De laatste dagen heb ik vele complimenten en positieve reactie in ontvangst mogen nemen van bezoekers, fotograven, ander standhouders en de organisatie en zijn er een aantal zeer leuke stukjes over het insectenplein geschreven :D Wij hebben met zijn allen de insecten en met name de keverhobby weer eens flink op de kaart gezet ! Het was ook leuk om de leden weer te zien en nieuwe gezichten aan de forumnamen te kunnen koppelen.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hier een leuke recensie van de beurs, met foto's: http://www.bart-laurens.nl/2016/11/21/v ... -de-beurs/
Bahamut
Moderator
Berichten: 1289
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 03:17

Bericht door Bahamut »

Beste allen,

Het was inderdaad een super weekend en een zeer groot succes.

Nogmaals bedankt aan Pim & Ruby vanwege mezelf, Linde, Mark en Thomas om erbij te mogen zijn; we hebben er absoluut van genoten. Ik kan alvast voor mezelf, Mark en Linde spreken (Thomas heb ik niet meer kunnen spreken) dat we er volgend jaar graag opnieuw bij zullen zijn (indien we mogen natuurlijk! :)).

Ik denk dat het publiek erg genoten heeft; soms leek het zelfs meer op een workshop dan een beursstand als ik zo zag hoe Bas, Ewoud, Ruby, Pim & Co. interactief bezig waren met de geïnteresseerden. Werkelijk top!

Op naar een volgende succesvolle editie! :)

Groeten,
Tom
Gebruikersavatar
bas
Mecynorhina torquata ugandensis
Berichten: 759
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 14:26

Bericht door bas »

Ook ik heb me afgelopen weekend uitstekend vermaakt! De stand zag er weer indrukwekkend uit en aan enthousiasme zoals gewoonlijk geen gebrek :D

Om me bij de rest aan te sluiten: Pim en Ruby, bedankt voor jullie inzet! Zonder jullie inspanningen zou het insectenplein er maar karig uit hebben gezien en dat zou natuurlijk erg jammer zijn geweest. Ik weet zeker dat we een hoop mensen hebben weten te informeren, interesseren en vooral te verbazen.

Volgend jaar weer!
Cetonio
Parend imago
Berichten: 257
Lid geworden op: ma 01 sep 2014, 19:52

Bericht door Cetonio »

Het was echt geweldig! Het insectenplein was ook groot geworden. Pim en Ruby, heel erg bedankt dat jullie dit allemaal hebben geregeld! Volgend jaar kom ik natuurlijk weer helpen!

Wat foto's:
Bijlagen
IMG_5553.JPG
IMG_5549.JPG
IMG_5548.JPG
Plaats reactie