Het gaat echt gebeuren!!!!!

Alles over Vivarium 2016, waar het forum weer zal staan met een mooie stand!
Rene
L1
Berichten: 48
Lid geworden op: di 28 jan 2014, 16:17

Bericht door Rene »

ik ga ook weer mee best doen om langs te komen .
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Rene schreef:ik ga ook weer mee best doen om langs te komen .
Zou heel leuk zijn. Hoe meer leden langskomen hoe leuker het is natuurlijk.
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Is het een optie om op een bepaald tijdstip bij de stand af te spreken zodat alle forummensen die er zijn en zin in hebben elkaar makkelijk kunnen vinden. Wij kunnen bijv lege stickers neerleggen waarop je je naam of forumnaam kunt schrijven en kunt opplakken. Zo is het makkelijker elkaar aan te spreken.
Rick97
L2
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 08 feb 2015, 17:41

Bericht door Rick97 »

Lijkte me een prima idee. Ik hoop er ook weer bij te zijn :)
Insecten zijn ondergewaardeerde huisdieren...
Mr.B
Megasoma elephas elephas
Berichten: 351
Lid geworden op: zo 03 jan 2016, 18:14

Bericht door Mr.B »

Dag allemaal,

Ik heb wat larven en poppen in de aanbieding en zou deze natuurlijk kunnen gaan verkopen op het vivarium.
Het gaat om de Cyprolais Hornimani en de Mecynorhina Torquata Ugandensis.

Alleen heb ik niet de tijd om een dag (of twee) een tafel bezet te houden. Daarbij is de hoeveelheid larven ook niet zo groot dat ik een tafel zou kunnen vullen...

Daarom mijn vraag; is het mogelijk om een postertje of iets dergelijks op te hangen bij de stand van het forum?
Als dat een zou kunnen dan zou dat wel mogelijkheden bieden.

Of wellicht is er iemand met een ander idee... Ben zelf nog nooit op het Vivarium geweest. Heb er daarom ook extra veel zin in!

Goed, alle reacties zijn welkom.

Groeten,

Ben
Arietuur
Oryctes nasicornis grypus
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 08:51

Bericht door Arietuur »

Wij hebben laatst een eigen autotje gekocht wat betekend dat we ook kunnen komen :D

Graag zou ik ook larven aan gaan bieden daar maar heb niet genoeg om een hele stand te vullen, Is er iemand die een stand wil delen? :mrgreen:
Gebruikersavatar
bas
Mecynorhina torquata ugandensis
Berichten: 759
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 14:26

Bericht door bas »

Als ik het goed begrepen heb is er dit jaar iets meer plek gereserveerd voor de verkoop van materiaal op het insectenplein. Waarschijnlijk gaat het daarbij om enkele tafels naast de forumstand. Pim en Ruby zullen daar beiden dagen het een en ander te koop aanbieden en op zondag zijn Tom en Mark weer van de partij. Zelf zal ik beiden dagen achter de stand te vinden zijn en zal ook vast wel iets meenemen om te verkopen.

In het geval je iets zou willen verkopen op de beurs neem je het beste direct contact op met Pim of Ruby (Hansje Pansje) om te vragen naar de mogelijkheden.
Bahamut
Moderator
Berichten: 1289
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 03:17

Bericht door Bahamut »

Correctie Bas :mrgreen: :
Ik ben er beide dagen, samen met Mark (hij zal er wel alleen op zaterdag zijn) en Thomas Vincke (hij is er ook beide dagen; zijn website: https://www.beetleslab.com/en/).

Wij zullen inderdaad enkele tafels bezetten. Indien er extra plaats is, mag er gerust iets bij voor de verkoop. @ Arthur en Mr. B., jullie kunnen eventueel larven/kevers meebrengen; we kunnen denk ik wel iets regelen wat betreft de tafel hoor (ik heb 2 tafels die ik samen deel met Mark, Thomas op zijn beurt heeft er ook 2). We moeten wel eerst zelf nog ter plaatse zien. Een postertje ofzo mag ook hoor (is zelfs minder plaatsvullend).

Tot in Vivarium! :)
Tom
Mr.B
Megasoma elephas elephas
Berichten: 351
Lid geworden op: zo 03 jan 2016, 18:14

Bericht door Mr.B »

Heej Tom,

Dat is goed nieuws!

Ik stel voor dat wij gewoon komen zaterdag en ergens een leuk postertje neerzetten met daarop hetgeen wij aanbieden.
We hebben niet zo veel dus die paar bakjes kunnen we vast ergens kwijt.

Verder komen we er wel uit wat betreft een bijdrage voor de tafelhuur. Geen probleem!

Wij nemen ongetwijfeld ook wat imago's mee.
Altijd leuk om te laten zien!

Komt wel goed denk ik.

Wat jij Arthur?

Groeten,

Ben
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Voordat er van alles geregeld of beloofd wordt moet ik toch wat mensen teleur gaan stellen denk ik.

Er zijn helaas geen tafels meer beschikbaar op het Insectenplein. Wellicht via Vivarium zelf nog wel. Vorig jaar hebben wij in overleg met de organisatie tafelruimte beschikbaar gesteld voor vrijwilligers die hebben geholpen met de beurs. Ook dit jaar is voor hen wat ruimte gemaakt doordat wijzelf een tweetal tafels gehuurd hebben. Maar wij gaan en kunnen geen goederen van andere partijen op die tafels zetten. Voor Bas hebben we een uitzondering gemaakt omdat hij dit jaar weer een vrijwilliger is op de stand. Wij kunnen het simpelweg niet verantwoorden naar de Vivarium organisatie die al uiterst coulant is om spullen van anderen erbij te zetten. Zoals in februari al was aangegeven is/was wel mogelijk om zelf op zoek te gaan naar een tafelpartner en de verkoop te combineren en dan een tafel te reserveren.
Plaats reactie