Wie kent deze grote aanbieder?

Hier kun je alle algemene vragen en informatie over kevers plaatsen
Mr.B
Megasoma elephas elephas
Berichten: 351
Lid geworden op: zo 03 jan 2016, 18:14

Bericht door Mr.B »

Hoi Henk,

Fijn dat u toch reageert ondanks dat u zegt geen begrip te hebben. Mijn inziens wordt er niemand beschuldigd maar slechts gewaarschuwd en deze reden is wat mij betreft gegrond. U heeft mij namelijk ooit de volgenden mail gestuurd;

"Er is nog wel iets belangrijks wat u moet weten. Ik woon op het moment niet meer in Nederland, maar in Apple Valley, California, bij familie. Het is dus duur voor mij om de kevers op te sturen naar Nederland. Het kan dan ook dus pas uit voor mij zodra ik meerdere, of een grote, bestelling(en) heb. Dan stuur ik alles in een keer op naar mijn ouders in Nederland en die zullen vervolgens alles opsturen naar de 'bestellers'. Als u iets wilt bestellen, kan dat natuurlijk wel al nu, dan kan ik het voor u reserveren."

Dus, bij deze direct het antwoord op de vraag wie dit ooit gezegd zou hebben, namelijk uzelf. Ik heb op mijn beurt in deze groep gezegd dat het in principe betrouwbaar overkomt maar de optelsom van ervaringen best een vaag geheel vormt.

En, ook het feit dat u ontkent elders gewoond te hebben met de ervaring van bovenstaande mail stuit wederom op een teken van onbetrouwbaarheid.

Desalniettemin wil ik (op persoonlijke titel) uw aanbiedingen serieus nemen en hoop van ganser harte op nog een reactie van uw kant. Zeker omdat ik de hobby een warm hart toedraag en uw aanbod hier wellicht een rol in kan spelen.

Een lang verhaal kort; laten we ervan uitgaan dat uw bedoeling goed is en de manier van aanbieden wellicht niet geheel goed is geïnterpreteerd.

In afwachting van uw tegenreactie,

Vriendelijke groet,

Ben
Henk01
Ei
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 26 jun 2017, 09:11

Bericht door Henk01 »

Hoi Ben,
Mijn excuses, ik ben dat compleet vergeten..... ik was daar toen een jaar aan het studeren.
Sorry, ik snap ook wel dat het allemaal een beetje vaag overkomt zo, als ik mezelf zelfs tegenspreek :?

In ieder geval.... ik ben nu weer gewoon in Nederland :D

Je kunt altijd een kijkje nemen op mijn website; www.24terra.com
"Just because it's different doesn't mean it's bad."
Plaats reactie