Critter

Hier kun je alle algemene vragen en informatie over kevers plaatsen
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Jammer dat het zo gelopen is maar juist door dingen te melden kunnen we voorkomen dat er meer mensen benadeeld worden. Nou snap ik dat je bij het 1e niet ontvangen pakketje/betaling op iemands eerlijkheid vertrouwd en hem een kans geeft om een 2e te sturen en er niet direct een negatief blacklist topic over opent. Bij twijfel kun en mag je ook altijd een van de beheerders contacteren. Zodra er meerdere meldingen bij ons binnenkomen kan er alsnog gewaarschuwd worden.
Gebruikersavatar
bas
Mecynorhina torquata ugandensis
Berichten: 759
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 14:26

Bericht door bas »

Nadat ik tot 3 keer toe niets van David heb ontvangen heb ik geprobeerd navraag te doen bij de Pakketservice in België. Na de situatie uitgelegd te hebben en na veel aandringen hebben zij voor mij gekeken of er pakketjes gepost waren die aan mijn postcode geadresseerd waren. Dit was echter niet het geval, dus er is nooit iets opgestuurd. Het leek me al sterk dat toevallig alle pakketjes van een bepaalde persoon niet aankomen of kwijt raken.

Ik kan jammer genoeg niet anders doen dan iedereen hier adviseren om enkel face to face zaken te doen met David zodat alles meteen duidelijk wordt afgehandeld. Het lijkt me dat de andere berichten op dit forum en andere fora daar intussen wel genoeg aanwijzingen voor geven.

Intussen heeft David mij mijn geld terug overgemaakt, maar volgens hem is er nog een pakketje naar mij onderweg. Ook al zou die al meer dan een week geleden op de post gedaan zijn.
Plaats reactie