Soort van ruilbijeenkomst!?!?

Hier kun je alle algemene vragen en informatie over kevers plaatsen
RikoSb
L1
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 24 jul 2013, 21:04

Soort van ruilbijeenkomst!?!?

Bericht door RikoSb »

Ik dacht even inventariseren: wie o wie zouden er allemaal van de partij zijn bij een dergelijke bijeenkomst ergens centraal in het land?
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

In ieder geval ben ik van de partij dan.

Pim
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Moi
Bahamut
Moderator
Berichten: 1289
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 03:17

Bericht door Bahamut »

Ik zie dat ook wel zitten, maar het grootste probleem is de organisatie ervan en/of je wel genoeg geïnteresseerden zal kunnen vinden.

Met een ruilbijeenkomst (is dit niet gewoon een beurs op zichzelf?) veronderstel ik dat je een zaaltje zal moeten afhuren (dat is een investering op zichzelf).

Dit kan je alleen doen als je 100% zeker bent dat je je gemaakte kosten kan terugverdienen via de inschrijvingen die je ontvangt.

De 3 echte insectenbeurzen in België worden ook gefinancierd door particulieren met heel veel connecties (alleen zo kunnen ze dergelijke bijeenkomsten vastleggen), om nog maar te zwijgen over de pr dat moet doorgevoerd worden (reclame, aankondigingen op verschillende fora).

In ieder geval wil ik gerust wel staan op deze bijeenkomst; het is zo dat Nederland qua kevers (en insecten in het algemeen) beurzen nog geen eigen beurs kent.
michel74
L1
Berichten: 34
Lid geworden op: do 03 mar 2011, 00:01

Bericht door michel74 »

Ik kom wel langs maar even een vraagje naar aanleiding van Tom's reactie, heeft iemand een locatie op het oog of kan iemand tegen een geringe vergoeding ruimte regelen?
Misschien iemand met een (heel) groot huis, tuin of schuur? Zolang het aantal bezoekers en deelnemers niet de spuigaten uitloopt is dit misschien ook een mogelijkheid.
Pachnoda sinuata
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Ik ben al aan het informeren naar prijzen..
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

Is er al iets bekend? Ik zou wel willen komen als er zoiets is, maar ik zit nog met ouders die moeten rijden. Dus dan moet ik die ook overhalen.
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Het liefst goed bereisbaar met bus en trein en uiteraard de auto.
RikoSb
L1
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 24 jul 2013, 21:04

Bericht door RikoSb »

Ik vind het maar bar weinig reacties. Is er een mogelijkheid een mail te sturen naar alle gebruikers ?
ewoud
Dynastes granti
Berichten: 451
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 11:54

Bericht door ewoud »

Iets dergelijks is wel eerder geprobeerd, maar het stradt bij goede ideeen. Ik zou wel van de partij willen zijn, maar zie het (sorry) ietsje somber in op grond van eerdere ervaringen.
Plaats reactie