Kever op tv

Hier kun je alle algemene vragen en informatie over kevers plaatsen
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3123
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Kever op tv

Bericht door Pim »

Woensdag 6 juli gaan bij mij thuis kevers gefilmd worden. Als er iemand binnen redelijke afstand van Houten een imago van Dynastes tijdelijk wil uitlenen dan zou ik dat op prijs stellen. Het is niet noodzakelijk, maar zou wel leuk zijn. Andere soorten heb ik zelf zitten en is dus niet strikt noodzakelijk. Als het kan wil ik de Dynastes komen ophalen en na afloop terugbrengen. Je zal de kever dan wel een paar dagen moeten missen, omdat ik niet elke dag weg kan. Jouw kever komt dan wel op tv. Wie ziet dat wel zitten?

Groeten,

Pim
Gebruikersavatar
Sharon
Parend imago
Berichten: 278
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 15:38

Bericht door Sharon »

Heb ik niet nee.
maar wel leuk dat ze op tv komen! Weet je ook al wanneer en op welke zender dit te zien zal zijn? =)
Cyprolais aurata
Cyprolais hornimani
Pachnoda aemula
Pachnoda marginata peregrina
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

leuk hoor maar ik heb geen dynastes. wanneer komen ze op tv?
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3123
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Op dit moment weet ik niet wanneer het op tv komt. Zodra ik iets weet zal ik het hier laten weten.

Groeten,

Pim
Robke
Ei
Berichten: 9
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 16:31

Bericht door Robke »

Hallo,

Pim ik heb je proberen te bellen, helaas het antw app.
Goed nieuws! ik heb een bak omgekeerd waar 2 uitlopers in zaten. de rest van hun lichting is inmiddels al kever geweest en overleden maar deze jongens (2 mannen) wilden maar niet. nu is het zo ver; een mooie D.H.L man! wordt vast een mooie tv persoonlijkheid bij jou. de andere is nog pop.
mocht iemand anders interesse hebben dan hoor ik het graag. kever is nu nog in rust maar mocht je dames D.H.L hebben die een mooie man kunnen gebruiken kan ie na zijn kunstje bij Pim door. ik heb op dit moment helaas geen vrouwen.

groeten,

Rob
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3123
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Rob,

Dat is echt fantastisch nieuws! Dan zal jouw kever vast en zeker op tv komen, want dat soort kevers is natuurlijk heel fotogeniek. Ik bel je nog om een afspraak te maken van het weekeinde. Hopelijk komt dat uit voor jou.

Tot snel,

Pim
Bahamut
Moderator
Berichten: 1289
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 03:17

Bericht door Bahamut »

Hey Rob,
Heb je ook foto's van de man? ;)
Robke
Ei
Berichten: 9
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 16:31

Bericht door Robke »

Hallo,

de kevers zijn inmiddels opgehaald door Pim, misschien dat hij een foto hier kan plaatsen van ze? de pop is voordat pim er was nog uitgekomen, helaas wat deuken in de dekschilden en een stukje vleugel wat er buiten blijft hangen, ik ben benieuwd of hij lang leeft. de andere is wel erg mooi!

groeten,

Rob
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

:D Rob echt super geweldig dat je ze beschikbaar stelt ! Is heel fijn ! Morgen zullen we ongetwijfeld foto's plaatsen !
Gebruikersavatar
romano
Dynastes satanas
Berichten: 449
Lid geworden op: di 15 dec 2009, 21:22

Bericht door romano »

Ik ben ook wel nieuwschierig hoor fototje please
0.0.4 dynastes satanas
0.0.2 dynastes hercules morishimai
Plaats reactie