Showbak van Lous
Showbak van Lous
Ik heb gisteren op het Vivarium een paar mooie stukken hout gevonden om mijn showbak (of gooi-alles-wat-je-over-hebt-hier-maar-in-bak
) een beetje te herinrichten. Ben er hartstikke blij mee en wilde het even met jullie delen 
🪲 Beetlegems 🪲
Mooi hoor.
Is dat een bruine MTU vrouw?
Genot voor het oog een mix bak
De vrouw linksonder is bruin/rood/groen, hangt er beetje van af hoe het licht erop valt.Maurice schreef: ma 04 nov 2019, 18:42 Mooi hoor.
🪲 Beetlegems 🪲
Mooie kleur 
Leuk zo een bak ik ga ook eens kijken of ik zo een bak nog ergens kwijt kan voor de keverslous77 schreef: ma 04 nov 2019, 18:30 Ik heb gisteren op het Vivarium een paar mooie stukken hout gevonden om mijn showbak (of gooi-alles-wat-je-over-hebt-hier-maar-in-bak) een beetje te herinrichten. Ben er hartstikke blij mee en wilde het even met jullie delen
![]()
Ja, moet je doen! En dan vooral ook even foto’s van het resultaat hier delenRene schreef: di 05 nov 2019, 15:57 Leuk zo een bak ik ga ook eens kijken of ik zo een bak nog ergens kwijt kan voor de kevers![]()
🪲 Beetlegems 🪲
Op dit moment heb ik een grote bak voor mijn wandelende takken waar ik mee ga stoppen van die bak ga ik een mooien kever bak maken
het zal alleen nog wel een tijdje duren