Hulp gevraagd met plaatsen foto's

Stel je kevers voor, plaats foto's van je terraria en meer van dat soort zaken
Plaats reactie
GogoAmigo
L2
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 23 nov 2014, 06:44

Hulp gevraagd met plaatsen foto's

Bericht door GogoAmigo »

Weet iemand een makkelijke en vooral simpele manier om foto's te plaatsen op het forum? :roll:
Snap er weinig van en kom er helemaal niet uit.. Zou leuk zijn als ik het wist zodat ik eindelijk wat foto's kan plaatsen :)
Keverliefhebber uit Wijchen
''Wat je geeft is wat je krijgt''
Gebruikersavatar
bas
Mecynorhina torquata ugandensis
Berichten: 759
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 14:26

Bericht door bas »

Hoi Eric,

Als je foto's wil toevoegen aan een bericht kun je onder het tekstvak op 'Bijlagen' klikken (naast Opties). Dan klik je op de knop 'Bestanden toevoegen' en selecteer je de foto die je wil bijvoegen.

Het forum kent een maximale bestandsgrootte van 250Kb per foto. Je zult dus de foto eerst moeten verkleinen (opslaan in een kleiner formaat) alvorens deze te selecteren. Bij foto's groter dan 250Kb krijg je waarschijnlijk de melding dat het bestand te groot is.

Ik meen dat er eerder een maximaal aantal foto's is dat je kan bijvoegen, maar ik weet niet of dat nog altijd zo is. Als je meer foto's hebt kun je ze gewoon verdelen over meerdere posts.

Hopelijk kom je hier verder mee en als het niet lukt horen we het wel.

Groeten,

Bas
GogoAmigo
L2
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 23 nov 2014, 06:44

Bericht door GogoAmigo »

Heb het gevonden :D
Zal de eerste even plaatsen ,ik open ze met paint en verklein ze dan en sla ze onder zelfde link op. Zo is het redelijk te doen en plaatsen is dan simpel. Heel erg bedankt, meer foto's volgen later ;)
Keverliefhebber uit Wijchen
''Wat je geeft is wat je krijgt''
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Soms als ik geen computer bij de hand heb verstuur ik de foto's per mail of twitter om ze vervolgens op te slaan. Door het verzenden worden de foto's automatisch al wat verkleind. ;)
Plaats reactie