Waar kopen

Hier kun je je eigen kweek bespreken of informatie rondom kweken vragen
Plaats reactie
Fre
Ei
Berichten: 6
Lid geworden op: do 10 dec 2015, 12:55

Waar kopen

Bericht door Fre »

Hallo
Ik zou graag starten met kevers maar buiten de website The Pet Shot en 1 winkel in omgeving van Antwerpen weet ik niet goed hoe ik aan gezonde kevers kan geraken
Hebben jullie tips voor mij?
Ik woon niet zo ver van Antwerpen (Belgie) en mijn ouders willen gerust enkele kilometers tot in Nederland komen voor leuke kevers...
Alvast bedankt.
Arietuur
Oryctes nasicornis grypus
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 08:51

Bericht door Arietuur »

Hoi Fre,

In belgie zijn volgens mij geregeld beurzen waar ze te verkrijgen zijn. Misschien weet iemand hier meer van?
Daarnaast zijn in de zomermaanden kevers en larven goed te versturen over de post.
Volgens mij wonen een aantal forum leden zelfs in Belgie, Tom dacht ik? En Bas woont ergens in Limburg wat waarschijnlijk wel binnen bereik is.
Opties zat!
Bahamut
Moderator
Berichten: 1289
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 03:17

Bericht door Bahamut »

Hey Fre,

Klopt, ik woon te Vilvoorde. Mark Van Bergen (nog een andere betrouwbare keverkweker) woont tegen Hasselt aan (Kerniel).
Je hebt ook nog Patrick Vanderzwalmen (Titus hier op het forum) en Thomas Vincke uit Charleroi. Dit zijn althans voor België de meest voorname keverkwekers (met relatief veel soorten).

Wij staan ook heel geregeld op de verschillende insectenbeurzen in België en Nederland.

Hou zeker de rubriek beurzen in het oog of post gerust wat je juist zoekt?

The Pet Shot? Bedoel je The Pet Factory uit Duitsland?

Groeten,
Tom
Plaats reactie