Verschil tussen Pachnoda sinuata flaviventris en P. aemula

Plaats hier de verschillende soorten die er zijn
Gebruikersavatar
Eric
Ei
Berichten: 8
Lid geworden op: za 26 mar 2011, 22:10

Bericht door Eric »

Hoi Mark

Jij hebt niks fout gedaan ik heb gewoon bij jouw de kever besteld die ik dacht te hebben daar deze zo op mijn doosjes stonden beschreven, ik ben me er zelf alleen meer in aan het verdiepen waardoor ik begon te denken dat de kevers die ik had maar zo het andere soort konden zijn vanwege dat ik meer geel zag.Ik vind ik de omruil kans wel heel erg tof dat zorgt ervoor mij voor dat ik een bak extra over houd waar ik weer een ander soort in kan doen die er wel anders uitzien :). Ook kan ik dan nog wat dingetjes leren en zien hoe jij het doet. Voor mij is de kever houderij totaal verandert naar Vivarium daar leerde ik voor het eerst dat ik humus kon gebruiken als voedsel voor de larven.

@Bahamut
Ik denk niet dat Erwin daar lid is, Erwin doet zo veel beurzen dat hij bijna iedereen kent het is een hele belevenis om Erwin op beurzen te volgen bijna iedereen kent hem en spreekt hem aan, en dit levert zo zijn voordeeltjes op.


@Pim
Ik zal de namen aanpassen op mijn terraiums en ikea boxen zodat ik deze in het vervolg goed kan benoemen, is het slim om tussen haakjes de oude benaming op het forum te gebruiken?
Plaats reactie